مدیر عامل بلک راک نسبت به صعودی بودن بیت کوین امیدوار است

مدیر عامل بلک راک نسبت به صعودی بودن بیت کوین امیدوار است
  • 11:01 1403-01-10
  • زمان مطالعه: 1 دقیقه

مدیر عامل بلک راک با عبور ETF از 17 میلیارد دلار نسبت به بیت کوین بسیار صعودی است. لری فینک، مدیر عامل بلک راک می گوید که از سطح تقاضای خرده فروشی برای ETFبیت کوین شرکتش به خوبی شگفت زده شده است. به عبارت دیگر، مدیر عامل بلک راک معتقد است قیمت بیت کوین به طور قابل توجهی بالا می رود.
توجه داشته باشید که لری فینک مدیر عامل بلک راک از عملکرد صندوق قابل معامله بیت کوین به طرز خوشایندی شگفت زده شده است و تکرار کرده که در مورد دوام طولانی مدت بیت کوین بسیار صعودی است. IBIT سریع ترین ETF در حال رشد در تاریخ ETFها است. لری فینک در مصاحبه ای در 27 مارس با فاکس بیزینس گفت که هیچ چیز به سرعت IBIT در تاریخ ETFها دارایی به دست نیاورده است.
فینک گفت که عملکرد iShares Bitcoin Trust حتی او را از عملکرد خوب آن در 11 هفته معاملاتی اول متعجب کرده است. بر اساس گزارش Farside IBIT شروع قدرتمندی برای معاملات دارد و در 11 هفته اول 13.5 میلیارد دلار جریان داشته است، با 849 میلیون دلار بالاترین قیمت روزانه در 12 مارس. IBIT به طور متوسط کمی بیش از 260 میلیون دلار ورودی در هر روز معاملاتی دارد.
ما اکنون در حال ایجاد بازاری هستیم که نقدینگی و شفافیت بیشتری دارد و من به طرز خوشایندی متعجب هستم. فینک می گوید که من هیچ وقت قبل از ارائه آن پیش بینی نمی کردم که شاهد این نوع تقاضای خرده فروشی باشیم. فینک در پاسخ به این سوال که آیا IBIT خوبی انجام می دهد، ولی نه به این خوبی پاسخ داد بله قطعا! طبق تحقیقات، BitMEX در حال حاضر 17.1 میلیارد دلار بیت کوین دارد و تنها دو ماه طول کشید تا به مرز 10 میلیارد دلار برسد. نقطه عطفی که دو سال طول کشید تا اولین ETF طلا به آن برسد.