بلاک هاوینگ 2024 به گران ترین بلاک بیت کوین تبدیل شد

بلاک هاوینگ 2024 به گران ترین بلاک بیت کوین تبدیل شد
  • 13:02 1403-02-02
  • زمان مطالعه: 1 دقیقه

کاربران بیت کوین رکورد 2.4 میلیون دلاری را برای هاوینگ بیت کوین خرج می کنند. بلاک نصف شدن 2024 به عنوان گران ترین بلاک استخراج شده در تاریخ بیت کوین تبدیل شده است. با تلاش کاربران برای ثبت دارایی های کمیاب از طریق پروتکل جدید Runes. هاوینگ اخیر قیمت بیت کوین را افزایش داد.
توجه داشته باشید که کاربران بیت کوین رقم خیره کننده 37.7 بیت کوین را خرج کرده اند. با توجه به داده های موجود در mempool.space اکسپلورر بلاک 840 هزار، بلاک 840000 به سرعت تبدیل به پرطرفدارترین بخش املاک دیجیتال در تاریخ بیت کوین شد و کاربران در مجموع 37.67 بیت کوین بابت کارمزد کاهش دادند.
با احتساب یارانه ماینر 3.125 بیت کوین در مجموع 40.7 بیت کوین به ارزش 2.6 میلیون دلار برای تولید بلاک هاوینگ به استخراج بیت کوین ViaBTC پرداخت شد. هزینه های رکوردشکنی به مسابقه دژن ها برای نوشتن و حکاکی ساتوشی های کمیاب در بلوک هاوینگ نسبت داده شد که بیشتر این فعالیت ها ناشی از جنون فعالیت در پروتکل جدید Runes خالق بیت کوین اوردینال کیسی رودمارمور است که همزمان با اجرای آن شروع شد.
Runes در مقایسه با استاندارد توکن BRC-20 یک روش مبتنی بر اوردینال برای ایجاد توکن های مبتنی بر بیت کوین به عنوان روشی کارآمد برای ایجاد توکن های جدید در شبکه بیت کوین به بازار عرضه شده است. مانند Runes BRC-20 از شبکه بیت کوین استفاده می کند و برای ایجاد توکن های جدید هزینه هایی را به بیت کوین می پردازند. با این حال، شباهت ها به همین جا ختم می شود. تفاوت عمده بین Runes و BRC-20s در این است که Runes از یک مدل خروجی تراکنش خرج نشده برای حک کردن توکن های جدید روی بیت کوین استفاده می کند. براساس توضیحی پروتکل از Rodarmor این برخلاف مدل حساب کتیبه است که توسط اورینال استفاده می شود.
 

تگ ها