هفته خونین برای ETF های بیت کوین

هفته خونین برای ETF های بیت کوین
  • 15:01 1403-01-06
  • زمان مطالعه: 1 دقیقه

ETFهای بیت کوین برای یک هفته خونین را تجربه کردند. به نظر می رسد قیمت بیت کوین می تواند به 73 هزار دلار بازگردد. اگر می خواهید در بازار ارزهای دیجیتال سرمایه گذاری کنید، اول باید قیمت بیت کوین را زیر نظر بگیرید. چون قیمت سایر ارزها نیز از قیمت بیت کوین پیروی می کنند.
توجه داشته باشید که هفته گذشته برای ETFهای اسپات بیت کوین سخت بود، چون نتوانستند روز به روز جریان های ورودی قوی جذب کنند. در نتیجه، این ETFهای بیت کوین شاهد خروجی های روزانه متوالی هر روز در هفته گذشته بودند که نشان می دهد احساسات صعودی در میان تریدرهای نهادی ممکن است کاهش یابد. به نظر می رسد این موضوع در قیمت بیت کوین منعکس شده است، چون این ارز در طول هفته به 61300 دلار سقوط کرد.
علاقه سرمایه گذاران به ETFهای بیت کوین اسپات در ماه فوریه و اوایل مارس در بحبوحه روند صعودی بیت کوین به شدت افزایش یافت و قیمت آن را به بالاترین سطح تاریخ 73700 دلار رساند. این حداکثر علاقه سرمایه گذاران باعث شد تا ETFها رکوردهای معاملاتی جدیدی را برای صندوق های قابل معامله در بورس در ایالات متحده ثبت کنند. با این حال، این ETFها اکنون رکورد منفی 5 روز متوالی خورجی را به ثبت رسانده اند تا رگه خروجی چهار روزه را که در ژانویه تنظیم شده بود، شکست دهند.
بر اساس داده های بیت مکس، این ETFها شاهد پنج روز خرجی متوالی 154.4 میلیون دلار، 362.2 میلیون دلار، 261.6 میلیون دلار، 93.1 میلیون دلار بودند. در همان روز، GBTC گری اسکیل یک رکورد جدید برای بیشترین خروجی روزانه ثبت کرد. BitMEX همچنین فاش می کند که بزرگ ترین مدیر دارای های رمزنگاری دنیا روز دوشنبه شاهد بازخرید 9539.7 بیت کوین به ارزش بیش از 642.5 میلیون دلار بود که بزرگ ترین خروجی یک روزه در تاریخ GBTC است.