بازارهای آتی اتریوم نشان می دهند که افزایش قیمت تا 3.7 هزار دلار بعید است

بازارهای آتی اتریوم نشان می دهند که افزایش قیمت تا 3.7 هزار دلار بعید است
  • 09:04 1403-04-08
  • زمان مطالعه:1 دقیقه

بازارهای آتی اتریوم نشان می دهند که افزایش تا 3.7 هزار دلار بسیار بعید است. تحلیلگران هشدار می دهند که تایید ETF اسپات اتریوم ممکن است نتیجه صعودی قیمتی را که بسیاری از تریدرها انتظار دارند ایجاد نکند. می توان با شرکت در دوره آموزش ارز دیجیتال، نحوه انجام معاملات سودده را یاد گرفت.
نکته قابل توجه این است که قیمت ممکن است در آستانه مهم ترین رویداد خود از نظر ETF باشد که آلت کوین را با بازارهای مالی سنتی ادغام می کند، ولی قیمت آن آنطور که انتظار می رود پاسخ نمی دهد. در واقع، در 24 ژوئن اتریوم به پایین ترین سطح خود در بیش از یک ماه گذشته رسید و به سطح 3250 دلار سقوط کرد. اگرچه ETH در نهایت در 25 ژوئن حمایت 3400 دلاری را پس گرفت، هر دو معیار روی زنجیره و مشتقات پتانسیل صعودی محدودی را نشان می دهند.
بعضی از تحلیلگران بر این باور هستند که زمان راه اندازی صندوق قابل معامله در بورس اتریوم بعید است که در شرایط فعلی بازار منجر به ورود خالص قابل توجهی شود. حتی اگر تنظیم کننده تحقیقات خودش را در مورد Consensys یک شرکت برجسته اکوسیستم اتریوم، کنار گذاشت و طبقه بندی احتمالی سهام اتریوم را به عنوان یک امنیت کنار گذاشت، محیط اقتصادی گسترده تر همچنان چالش برانگیز است.
مارکوس تیلن، رئیس تحقیقات 10x Research خاطرنشان کرد که درآمدی که اتریوم ایجاد می کند، در مقایسه با ارزش بازار آن کم است که نشان می دهد این دارایی در حال حاضر سرمایه گذاری قابل دوام و تولید جریان نقدی کافی را نشان نمی دهد. تیلن همچنین خاطرنشان کرد که بازده ناشی از سهام اتر کمتر از اوراق قرضه خزانه داری ایالات متحده است. با وجود محیط نظارتی مطلوب تر ارزهای دیجیتال در ایالات متحده، بسیار مهم است که روندهای اقتصاد کلان را نادیده نگیرد.

لینک خبر: https://cointelegraph.com/news/ethereum-futures-markets-suggest-a-rally-to-3700-is-slim-to-nothing
 

تگ ها