شرکت وام دهی کریپتویی جنسیس 2.1 میلیارد دلار بیت کوین خریداری کرد

شرکت وام دهی کریپتویی جنسیس 2.1 میلیارد دلار بیت کوین خریداری کرد
  • 14:01 1403-01-19
  • زمان مطالعه: 1 دقیقه

شرکت وام دهی کریپتویی جنسیس اخیرا 2.1 میلیارد دلار بیت کوین خریداری کرده است. این خبر می تواند قیمت بیت کوین را تحت تاثیر قرار دهد. اگر می خواهید در بازار رمز ارزها فعالیت داشته باشید و معاملات پرسودی انجام دهید، باید قیمت بیت کوین را زیر نظر بگیرید.
توجه داشته باشید که جنسیس بعد از فروش GBTC، 2.1 میلیارد دلار بیت کوین خریداری می کند. خرید قابل توجه بیت کوین بعد از آن صورت گرفت که صرافی کوین بیس اعلام کرد که اکثر درآمدهای حاصل از فروش GBTC در اکوسیستم کریپتو باقی می ماند. طبق گزارش ها، شرکت ورشکسته وام دهنده کریپتو جنسیس، تقریبا 36 میلیون سهم از Grayscale را برای خرید بیت کوین اضافی تخلیه کرده است.
با توجه به گزارش اخیر بلومبرگ، جنسیس تقریبا 36 میلیون سهم GBTC را در 2 آوریل با ارزش تقریبا 58.50 دلار برای هر سهم در آن زمان منحل کرد. از زمانی که جنسیس در ابتدا به دنبال مجوز از دادگاه ورشکستگی ایالات متحده برای فروش 36 میلیون سهام GBTC در 2 فوریه، زمانی که سهام 38.50 دلار بود، قیمت سهام تقریبا 50 درصد افزایش یافته است.
مبلغ کل فروش به 2.1 ملیارد دلار رسید که امکان خرید 32041 بیت کوین را در 2 آوریل با قیمت 65600 دلار فراهم کرد. جنسیس از بیت کوین برای ادامه تلاش های خود برای بازپرداخت طلبکاران استفاده خواهد کرد. این شرکت در زمان نوشتن این مطلب 32041 عدد بیت کوین با ارزش تقریبی 2.18 میلیارد دلار در اختیار دارد. اخیرا، صرافی ارز دیجیتال کوین بیس به جامعه اطمینان داد که انتظار نمی رفت این فروش تاثیر گسترده ای بر بازار رمز ارزها داشته باشد.
صرافی کوین بیس اظهار داشت که نظر ما این است که بسیاری از این وجوه احتمالا از اکوسیستم کریپتو باقی می مانند و به یک اثر کلی خنثی در بازار کمک می کنند. توضیح داد که قوانین طرح ورشکستگی به جنسیس اجازه می دهد یا سهام GBTC را به نمایندگی از طلبکاران به دارایی بیت کوین تبدیل کند یا سهام را به طور کامل بفروشد و پول نقد بین اعضای جامعه را توزیع کند.
 

تگ ها