ممکن است با کاهش قیمت بیت کوین تقاضا برای ETF افزایش یابد

ممکن است با کاهش قیمت بیت کوین تقاضا برای ETF افزایش یابد
  • 14:01 1403-01-05
  • زمان مطالعه: 1 دقیقه

تقاضای بیت کوین ETF ممکن است با کاهش قیمت ها افزایش یابد. مدیر عامل CryptoQuant یانگ جو خاطرنشان کرد که نهنگ های جدید بیت کوین دارای هزینه های زنجیره ای در حدود 56 هزار دلار هستند و انتظار می رود در صورت کاهش قیمت بیت کوین به این سطح، سرمایه قابل توجهی به بازار ETF بیت کوین سرایزیر شود.
کی یانگ جو، مدیر عامل CryptoQuant پیش بینی کرده است که در صورت کاهش بیشتر قیمت بیت کوین، در بازار صندوق قابل معامله در بورس بیت کوین دوباره احیا خواهد شد. یانگ جو در پستی در X در 22 مارس گفت که بیت کوین را شناسایی کرده است. حتی با ادامه کاهش قیمت بیت کوین، جریان های خالص ETF ممکن است افزایش یابد. مدیر عامل شرکت با استفاده از داده های روندهای جریان خالص تاریخی، خاطرنشان کرد که تقاضا برای ETF بیت کوین معمولا زمانی شروع می شود که ارز دیجیتال به سطوح پشتیبانی خاص ردیابی می شود.
با توجه به داده های شرکت تحلیلی BitMEX Research، ETFهای نقدی بیت کوین در چهار جلسه معاملاتی گذشته جریان های خالص منفی را ثبت کرده اند که مشخصه آن ادامه جریان های خروجی از ETF بیت کوین تراست گری اسکیل و کاهش ورودی به سایر ETFهای بیت کوین است.
یانگ جو خاطرنشان کرد که نهنگ های جدید بیبت کوین به ویژه خریداران ETF، مبنای هزینه زنجیره ای در حدود 56 هزار دلار دارند و او انتظار دارد در صورت کاهش بیت کوین به این سطح، جریان های قابل توجهی به ETFها از سر گرفته شود.
طبق داده های کوین تلگراف، قیمت بیت کوین در هفته گذشته بین 62 تا 68 هزار دلار در نوسان بوده است. یانگ جو پیشنهاد می کند که کاهش بیشتر قیمت ممکن است با توجه به اینکه اصلاحات معمولا حداکثر کاهش حدود 30 درصدی را مشاهده می کنند که باعث می شود بیت کوین از بالاترین رکورد اخیر خود یعنی 73700 دلار به حدود 51 هزار دلار کاهش یابد.