آیا فروش 5 میلیارد دلاری نهنگ بیت کوین باعث سقوط قیمت BTC شد؟

آیا فروش 5 میلیارد دلاری نهنگ بیت کوین باعث سقوط قیمت BTC شد؟
  • 11:11 1402-11-01
  • زمان مطالعه: 1 دقیقه

به نظر می رسد فروش 5 میلیارد دلاری نهنگ بیت کوین باعث سقوط قیمت بیت کوین بعد از تایید شدن ETF شد. تجزیه و تحلیل زنجیره ای بیت کوین باعث می شود که یک تحلیلگر پیشنهاد کند که فشار قیمت بیت کوین ممکن است از سال 2021 به یک خریدار بیت کوین که مدت ها در رنج است، کاهش یابد. با تجزیه و تحلیل قیمت بیت کوین، می توان معاملات پرسودی انجام داد.
توجه داشته باشید که یک نظریه جدید نشان می دهد که بیت کوین می توانست به دلیل یک نهنگ در هفته گذشته 9 هزار دلار کاهش یابد. جیمز ون استراتن، پژوهشگر و تحلیلگر داده در شرکت بینش ارزهای دیجیتال CryptoSlate در پستی در X در 18 ژانویه توجه را به یک نهاد عظیم فروش بیت کوین جلب کرد.
نکته قابل توجه این است که کاهش 15 درصدی بیت کوین از 49 هزار دلار که در 11 ژانویه شروع شد، به طور گسترده به رویداد فروش اخبار به عنوان بخشی از تایید ایالات متحده از صندوق های قابل معامله در بورس نسبت داده می شود. با این حال، برای ون استراتن، یک رقیب جدید در رادار وجود دارد. تجزیه و تحلیل قیمت تحقق یافته عرضه بیت کوین قیمتی که سکه ها آخرین بار در آن جابجا شده اند، کاهش قابل توجهی در بالاترین سطح خودنمایی می کند.
تحقیقات او یک نهاد ناشناس را در جریان دادرسی دخیل دانست. این سرمایه گذار یک انبار غول پیکر از 100 هزار بیت کوین را در طول صعود بیت کوین به بالاترین سطح تاریخ در سال 2021 خریداری کرد که در آن زمان به ارزش 4.8 میلیارد دلار بود. هفته گذشته، بعد از حفظ این موقعیت از طریق کاهش بعدی بیت کوین بیت کوین، نهنگ در نهایت شکست خورد و شانس فروش به قیمت 49 هزار دلار خیلی بود که نمی توان از آن گذشت.