قیمت اتر و آلت کوین بعد از بررسی های SEC مثبت است

قیمت اتر و آلت کوین بعد از بررسی های SEC مثبت است
  • 12:04 1403-04-03
  • زمان مطالعه:1 دقیقه

چشم انداز قیمت اتر و آلت کوین بعد از بررسی کاهش SEC مثبت است. SEC پرونده را پس گرفت تا ثابت کند اتریوم یک امنیت است. اکنون که آب ها پاک شده اند، قیمت اتریوم چه چیزی در پیش است؟ می توان با شرکت در دوره آموزش ارز دیجیتال، معاملات پرسودی در بازار کرپیتو انجام داد.
نکته قابل توجه این است که تنظیم کننده ها از اتریوم عقب نشینی کرده اند که بسیاری از ناظران می گویند که می تواند به دارایی فضایی برای رشد بدهد. در 19 ژوئن 2024، کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده رسما تحقیقات خودش را در مورد اینکه آیا اتریوم باید به عنوان اوراق بهادار طبق بندی شود؛ انجام داد.
لورا بروکوور، وکیل Consensys گفت که بازارهای ارز دیجیتال دیگر اعتراضی از سمت SEC مبنی بر اینکه اتریوم یک امنیت است، نخواهند دید. با این حال، کارول گوفورث، استاد دانشکده حقوق دانشگاه آرکانزاس و متخصص در انجمن های تجاری و مقررات اوراق بهادار، به کوین تلگراف توضیح داد که تمام تصمیم به این معنی است که در این زمان، SEC به تحقیقات خود ادامه نخواهد داد، این یک تصمیم نهایی نیست.
Consensys بر این باور است که خروج SEC از تحقیقات خود در مورد اتریوم بار قابل توجهی را که بقای شبکه را تهدید می کرد، از بین برده است. عقب نشینی سریع SEC غبار نگرانی های منفی نظارتی در مورد اتریوم به عنوان یک امنیت را برطرف کرده است، ولی قیمت اتریوم چگونه به داشتن مسیر روشن تر واکنش نشان می دهد؟
تحقیقات SEC همچنین بر ارزهای دیجیتال با ویژگی های مشابه اتر تاثیر گذاشت، بنابراین کدام آلت کوین ها می توانند از آزادسازی اتریوم بهره ببرند؟ ناظران می گویند قیمت اتریوم در حال افزایش است. قیمت اتریوم از زمانی که SEC تحقیقات خودش را متوقف کرد، به دنبال یک الگوی افقی که از زمان انتشار اخبار تایید ETF نقطه ای اتریوم در 23 می ادامه داشت، نسبتا ثابت بوده است.

لینک خبر: https://cointelegraph.com/news/ether-altcoin-price-sec-investigation
 

تگ ها