ETFهای اتریوم روی آلت کوین ها تاثیر می گذارند

ETFهای اتریوم روی آلت کوین ها تاثیر می گذارند
  • 14:03 1403-03-10
  • زمان مطالعه:1 دقیقه

5 چیزی که ETFهای اتریوم می توانند برای آلت کوین ها معنی داشته باشند. ETFهای اتریوم برای پروژه های آلت کوین مورد علاقه شما چه معنایی خواهند داشت. برخی به وضوح سود خواهند برد، ولی برخی دیگر مانند سولانا ممکن است ضرر کنند. اگر آموزش ارز دیجیتال را فرا گرفته باشید، بدون شک می دانید که ETF به معنی صندوق سرمایه گذاری در بازار بورس است.
توجه داشته باشید که بعد از انتشار اخبار غیرمنتظره مبنی بر اینکه فرایند درخواست برای صندوق های قابل معامله در بورس اتر رو به جلو است، عمل قیمت تقریبا همه را شگفت زده کرد. بیشتر سرمایه گذاران به خوبی و واقعا خود را به این واقعیت که کمیسیون بورس و اوراق بهادار تقریبا به طور قطعی درخواست ها را رد می کند، کنار گذشته بودند. شما باید تکنیک های مدیریت پرتفوی ارز دیجیتال را یاد بگیرید.
بنابراین، زمانی که تحلیلگران محترم ETF بلومبرگ به طور ناگهانی شانس خود را برای تایید از 25 درصد به 75 درصد افزایش دادند، ETH نوعی افزایش قیمت روزانه را تجربه کرد که مدت زیادی بود شاهد آن نبودیم. همانطور که شایعات منتشر شد، قیمت اتریوم از سطوح پشتیبانی چندگانه عبور کرد و تقریبا 20 درصد جهش کرد و به بالای 3800 دلار رسید.
رالی نشان می دهد که با تایید ETH ETF چقدر ریسک بالا است. در واقع، این برای امور مالی غیرمتمرکز بسیار بیشتر از تایید ETF بیت کوین است. در حالی که ETFهای بیت کوین، این ارز را به عنوان یک دارایی نهادی تثبیت می کردند، یک ETF اتریوم آلت کوین ها را مشروعیت می بخشد و آنها را در مرحله بعدی رالی بازار صعودی سوق می دهد. این چیزی است که فکر می کنیم الان اتفاق می افتد که sec امروز به برنامه های ETF اتریوم چراغ سبز نشان داده است.
لایه دوم اتریوم از جمله Optimism و آربیتروم تقریبا در کنار خود اتریوم سود خواهند برد. در واقع زمانی که بازار در اوایل هفته جهش کرد، این توکن ها شاهد حرکت های قیمتی مشابه به خود اتریوم بودند و درصد افزایش قیمت دو رقمی بالایی را ثبت کردند.

لینک خبر: https://cointelegraph.com/news/5-things-ethereum-etfs-could-mean-for-altcoins
 

تگ ها