قیمت اتریوم به دلیل چرخش ضعیف سرمایه عقب مانده است

قیمت اتریوم به دلیل چرخش ضعیف سرمایه عقب مانده است
  • 13:02 1403-02-19
  • زمان مطالعه: 1 دقیقه

قیمت اتریوم به دلیل چرخش سرمایه ضعیف تر عقب افتاده است، ولی روند صعودی بازار ارز دیجیتال همچنان ادامه دارد. قیمت ETH عملکرد کمتری نسبت به بیت کوین داشته است، ولی تحلیلگران گلس نود می گویند داده ها نشان می دهد که بازار کریپتو در مراحل اولیه یک روند صعودی کلان باقی می ماند. قیمت اتریوم مدام بالا و پایین می شود و شما می توانید با کمک سیگنال ارز دیجیتال از تغییرات قیمت اتریوم سود به دست آورید.
توجه داشته باشید که قیمت اتریوم در مقایسه با رشد بیت کوین در سال 2024 عملکرد کمتری دارد، ولی تحلیلگران گلس نود پیش بینی می کنند که روزهای روشن تری ممکن است در راه باشد. داده های Cointelegraph و Market Pro و تریدینگ ویو نشان می دهند که اتریوم در دو سال گذشته عملکرد ضعیف تری نسبت به بیت کوین داشته است که باعث ضعیف تر شدن نسبت ETH/BTC شده است که در 1 می به پایین ترین سطح 0.046 دلار رسید.
گلس نود گفت که عملکرد ضعیف اتریوم در این چرخه نسبت به بیت کوین به دلیل تاثیر قابل اندازه گیری در منافع سفته سازی از گروه STH است. این گزارش گروه کوتاه مدت دارنده را به عنوان سرمایه گذارانی که سکه های خود را در 155 روز گذشته به دست آورده اند و معمولا به عنوان نماینده ای برای تقاضای سرمایه گذاران جدید در نظر گرفته می شوند، تعریف می کند. ربات ها و الگوریتم های معاملاتی به شما کمک می کنند تا معاملات پرسودی انجام دهید.
تحلیلگران گلس نود توضیح دادند که بیت کوین یک افزایش قابل توجه در فعالیت های سفته بازی از نظر انباشت سرمایه در میان STHها در آستانه رسیدن به بالاترین سطح تاریخ در ماه مارس را تجربه کرد. این در اتریوم منعکس نشده است که هنوز به بالاترین رکورد قبلی خود نرسیده است.
داده های زنجیره ای این شرکت نشان می دهد، در حالی که سقف تحقق یافته بیت کوین تقریبا در همان سطح آخرین پیک صعودی است، سقف تحقق یافته STH هنوز کمتر از نیمی از سطوح چرخه قبلی است که نشان دهنده جریان کم رنگی از سرمایه جدید است.

لینک خبر: B2n.ir/r65060

تگ ها