قیمت اتریوم در روزهای آینده نسبت به جریان ETF حساس خواهد بود

قیمت اتریوم در روزهای آینده نسبت به جریان ETF حساس خواهد بود
  • 13:05 1403-05-02
  • زمان مطالعه:1 دقیقه

شرکت تجزیه و تحلیل سیگنال ارز دیجیتال Kaiko می‌گوید قیمت اتر احتمالاً برای شناسایی جریان ‌های ورودی ETF اتر در روزهای آینده «حساس» خواهد بود، زیرا سرمایه‌گذاران در اواخر سال گذشته تقاضای ضعیف برای محصولات آتی ETH را به خاطر خواهند آورد.
روش‌های تولید سیگنال‌های ارز دیجیتال به کمک جریان ETFچالش هایی دارد. به کمک ویل کای، رئیس شاخص ‌های Kaiko در ماه جولای گفت: «راه ‌اندازی ETFهای مبتنی بر معاملات آتی در اواخر سال گذشته در ایالات متحده با تقاضای چشمگیری مواجه شد، همه نگاه ‌ها به راه ‌اندازی ETFها با امید فراوان به انباشت سریع دارایی ‌ها معطوف است. 
کای گفت که انتظار می‌رود یکی از واضح‌ترین تأثیرات قیمت ناشی از جریان ‌های خروجی «بالقوه» از Grayscale’s Ethereum Trust (ETHE) باشد. درست مانند Grayscale Bitcoin Trust (GBTC) برای بیت کوین، ETHE صندوقی است که به سرمایه گذاران نهادی در معرض ETH قرار می گیرد. با این حال، یک دوره قفل شش ماهه را برای سهام خود اعمال می کند.
تبدیل ETHE به یک ETF نقطه ای به معامله گران امکان خرید و فروش آسان تر را می دهد، به این معنی که بسیاری از سرمایه گذارانی که سهام ETHE را خریداری کرده اند، احتمالاً پس از تغییر آن به یک محصول لحظه ای در 23 جولای، به دنبال پول نقد هستند.
کای اضافه کرد: «تخفیف ETHE به ارزش خالص دارایی‌ها طی چند هفته گذشته، پس از افزایش بین فوریه و مه بسته شد، زیرا امیدها برای تأیید کاهش یافتند.» "تخفیف باریک نشان می دهد که معامله گران ETHE را با قیمت پایین تر خریداری می کنند و این سهام را با قیمت NAV پس از تبدیل برای کسب سود بازخرید می کنند."
در حالی که ETF های بیت کوین نقطه ای کاتالیزور اصلی برای دارایی دیجیتال در ماه های پس از راه اندازی آن ها بودند، اعتماد کمتری به محبوبیت ETF های اتر وجود دارد. Wintermute، سازنده بازار ارزهای دیجیتال، در یک گزارش تحقیقاتی در 21 ژوئیه نوشت که انتظار دارد ETF های اتریوم بین 3.2 تا 4 میلیارد دلار جریان ورودی در اولین سال تجارت خود ایجاد کنند.

لینک خبر: https://cointelegraph.com/news/ethereum-etf-price-sensitive-inflows-for-days-kaiko
 

تگ ها