عقب نشینی اخیر اتریوم می تواند یک هدیه باشد

عقب نشینی اخیر اتریوم می تواند یک هدیه باشد
  • 13:03 1403-03-31
  • زمان مطالعه:2 دقیقه

عقب نشینی اخیر اتریوم می تواند یک هدیه باشد. پاتریک اسکات شک دارد که سرمایه گذاران بیت کوین ETF به زودی به ETFهای اتریوم هجوم بیاورند، ولی می گوید روند کلی صعودی خواهد بود. می توان با کمک سیگنال ارز دیجیتال بهترین نقاط خرید و فروش رمز ارزها را تشخیص داد.
نکته قابل توجه این است که پاتریک اسکات، تحلیلگر و مربی ارزهای دیجیتال که به نام Dynamo Dife نیز شناخته می شود، پیشنهاد می کند تاثیر ETFهای اتریوم بر قیمت اتر بعد از شروع معامله، ممکن است ضرب المثل قدیمی را به چالش بکشد. شخصیت محبوب ارز دیجیتال پیش بینی می کند که اتریوم از بیت کوین پیروی نخواهد کرد، چون بیت کوین بلافاصله بعد از راه اندازی ETF بیت کوین در ژانویه قیمت خود را تقریبا دو برابر کرد.
اسکالت با اشاره به اینکه ETFهای بیت کوین از این مزین برخوردار بودند که اولین ETFهای ارز دیجیتال در دسترس سرمایه گذاران هستند، ادامه می دهد. بیت کوین اولین ارز دیجیتال و همچنین اولین ETF بود. اسکات می گوید، بنابراین افرادی که در معرض کریپتو قرار نگرفته اند، ناگهان می توانند با خرید بیت کوین در معرض کریپتو قرار بگیرند. او در مورد اینکه آیا همان سرمایه گذاران نیز مشتاق قرار گرفتن در معرض اتریوم هستند یا خیر، تردید دارد. تحلیل فاندامنتال در سیگنال ارزهای دیجیتال می تواند مفید باشد.
او می گوید این چیزی است که زیرمجموعه ای از آن افراد می گویند، اکنون من با خرید این ارز دیجیتال دیگر در معرض دید بیشتری قرار می گیرم. اسکات بیشتر به دلیل ارائه تجزیه و تحلیل روزانه در مورد پروژه های ارز دیجیتال توضیح روندهای بازار با لحنی آسان و حتی اشاره به مشاهدات ساده در مورد احساسات کلی بازار شناخته شده است.
او فکر می کند تنها راهی که اتریوم ممکن است به همان سرعتی که بیت کوین بعد از شروع معامله به بالاترین قیمت های نسبی برسد، این است که قبل از راه اندازی افت زیادی وجود داشته باشد. مگر اینکه یک اصلاح اساسی داشته باشیم. من فکر نمی کنم که آنقدر افراطی باشد، چون زمانی که ETFهای بیت کوین تایید شدند، در مکان دیگری از چرخه قرار داریم. زمانی که ETFهای بیت کوین در ژانویه راه اندازی شد، تنها دو ماه طول کشید تا در 13 مارس به بالاترین حد خود یعنی 73600 دلار برسد.

لینک خبر: https://cointelegraph.com/magazine/spot-ethereum-etf-ether-price-bitcoin-patrick-scott-dynamo-defi-hall-of-flame/
 

تگ ها