مدیر سابق FTX بعد از اعتراف به گناه به 7.5 سال زندان محکوم شد

مدیر سابق FTX بعد از اعتراف به گناه به 7.5 سال زندان محکوم شد
  • 07:03 1403-03-11
  • زمان مطالعه:1 دقیقه

مدیر عامل سابق صرافی FTX بعد از اعتراف به گناه به 7.5 سال زندان محکوم شد. بعد از سام بنکمن فرید، رایان سلامه یکی از اولین افرادی است که به صرافی FTX و Alameda Research متصل شده و مدتی زندان دریافت می کند. اگر آموزش ارز دیجیتال را فرا گرفته باشید، بدون شک می دانید که صرافی FTX یکی از صرافی های ورشکست شده ارز دیجیتال است.
توجه داشته باشید که یک قاضی فدرال بعد از اعتراف به دو اتهام جنایتکار، یکی از مدیران عامل سابق FTX Digital Markets رایان سلامه را به 7.5 سال زندان محکوم کرد. در جلسه 28 ماه مه در دادگاه منطقه ای ایالات متحده برای ناحیه جنوبی نیویورک، قاضی لوئیس کاپلان به سلامه به دلیل توطئه برای اداره یک تجارت انتقال پول بدون مجوز و مشارکت در تقلب در امور مالی مبارزات انتخاباتی به 7.5 سال زندان محکوم کرد.
مدیر سابق FTX در سپتامبر 2023 به اتهامات خود اعتراف کرد و در انتظار صدور حکم بود. ایالات متحده می گوید، رایان سلامه موافقت کرد که منافع Alameda و صرافی FTX و همدستانش را از طریق یک کمپین نفوذ سیاسی غیرقانونی و از طریق یک تجارت انتقال پول بدون مجوز که به FTX با فعالیت خارج از قانون، سریع تر و بزرگتر شود، پیش ببرد. وکیل دامیان ویلیامز دست داشتن سلامه در دو جنایت جدی فدرال اعتماد عمومی به انتخابات آمریکا و یکپارچگی سیستم مالی را تضعیف کرد. توصیه می کنیم تا تکنیک های مدیریت پرتفوی ارز دیجیتال را یاد بگیرید.
سلامه در 9 نوامبر 2022 فعالیت های متقلبانه FTX را به کمیسیون اوراق بهادار باهاما گزارش داد. درست دو روز قبل از اینکه سام بنمکن فرید از سمت مدیر عاملی کناره گیری کرد و شرکت اعلام ورشکستگی کرد، بنکمن فرید بعدا از باهاما به ایالات متحده مسترد شد و به هفت فقره جنایت محکوم شد. در ماه مارس، قاضی کاپلان او را به 25 سال زندان محکوم کرد.

لینک خبر: https://cointelegraph.com/news/ftx-exec-ryan-salame-sentenced-guilty-plea
 

تگ ها