ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا دیگر ضد بیت کوین نیست

ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا دیگر ضد بیت کوین نیست
  • 13:12 1402-12-05
  • زمان مطالعه: 1 دقیقه

ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا دیگر ضد بیت کوین نیست و می گوید می توان با آن زندگی کرد. اگر آموزش ارز دیجیتال را فرا گرفته باشید، می دانید که ترامپ در گذشته مخالف ارزهای دیجیتال به ویژه بیت کوین بود، ولی اکنون به رمز ارزها علاقه دارد و از بیت کوین حمایت می کند. کاربران در شبکه اجتماعی X اعلام کردند که تغییر نظر ترامپ نسبت به بیت کوین می تواند تنها یک تکنیک برای گرفتن آرا بیشتر در انتخابات باشد.
توجه داشته باشید که دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا که در دوران ریاست جمهوری ارز دیجیتال بیت کوین را یک ارز غیرقانونی و مرتبط با کلاهبرداری محسوب می کرد، اکنون با نزدیک شدن به دوره انتخابات می گوید که بیت کوین نوعی ارز دیجیتالی است که می توان با آن زندگی کرد و تقاضای رو به رشد آن را تصدیق می کند. این خبر می تواند قیمت بیت کوین را تحت تاثیر قرار دهد.
در یک مصاحبه اخیر در فاکس نیوز از دونالد ترامپ، یکی از بزرگان ارز دیجیتال در مورد دیدگاهش در مورد افزایش ارز دیجیتال چین و اینکه آیا راه درست مقابله با آن از طریق یک شبکه ارزی غیرمتمرکز مانند بیت کوین است، پرسیده شد. ترامپ در پاسخ گفت که دلار آمریکا همچنان برای او ارز برتری است، ولی در عین حال به محبوبیت و پذیرش رو به رشد بیت کوین اذعان کرد. تغییر موضع اخیر ترامپ در قبال بیت کوین از دیدگاه های قبلی او زمانی که رئیس جمهور بود منحرف شد. در آن زمان ترامپ بیت کوین را محکوم کرد، آن را کلاهبرداری خواند و ظاهرا به وزیر خزانه داری دستور داد تا به دنبال بیت کوین برود.
ترامپ در حال حاضر به عنوان نامزد انتخابات ریاست جمهوری آینده ایالات متحده در سال 2024 کمپین انتخاباتی می کند و برخی از افراد جامعه رمزنگاری معقتد هستند که تغییر اخیر موضع او در نگرش نسبت به بیت کوین می تواند انگیزه سیاسی برای جذب آرای بیشتر از صنعت رو به رشد کریپتو داشته باشد.