همستر کامبت رکورد تعداد کاربر را می شکند

همستر کامبت رکورد تعداد کاربر را می شکند
  • 13:04 1403-04-10
  • زمان مطالعه:1 دقیقه

همستر کامبت رکورد تعداد کاربران را می شکند. Hamster Kombat ادعا می کند که سومین اپلیکیشن سریع تاریخ است که به 150 میلیون کاربر رسیده است. در اینجا چیزی است که باید در مورد بازی ویروسی مبتنی بر تلگرام بدانید. سیگنال ارز دیجیتال یکی از بهترین ابزارهای معاملاتی است که می توان با استفاده از آن بهترین نقاط خرید و فروش رمز ارزها را تشخیص داد.
در دنیای فناوری، رسیدن به 150 میلیون کاربر یک نقطه عطف منحصر به فرد است. تنها موفق ترین پلتفرم ها به این شاهکار دست می یابند و ظهور همستر کامبت را به یکی از جذاب ترین داستان های سال 2024 تبدیل می کند. Pokemon GO یک بازی موبایل واقعیت افزوده 2016، 33 روز طول کشید تا به 150 میلیون کاربر برسد.
این رکورد تا تابستان 2023 حفظ شد، زمانی که Threads رقیب اینستاگرام برای X تنها در شش روز به رکورد خود رسید. Threads سطح فوق العاده بالایی را تعیین کرده است، ولی بازی همستر کامبت که اخیرا بر پایه تلگرام راه اندازی شده است، ادعا می کند که سومین اپلیکیشن سریع تاریخ است که روی آنبورد است و از 150 میلیون کاربر فراتر می رود.
سباستین بورگت، یکی از بنیانگذاران The Sandbox Metaverse به کوین تلگراف می گوید که رشد چشمگیر بازی های مبتنی بر تلگرام گواهی بر سرعت نوآوری است و بازی هایی مانند همستر کامبت در حال ابداع رویکرد بازی برای کسب درآمد هستند. شما باید نقش هوش مصنوعی در تولید سیگنال ارز دیجیتال را بررسی کنید تا متوجه شوید که امروزه هوش مصنوعی چه کاربردی در معاملات رمز ارزها دارد.
تیم سازنده این بازی معمولی عنوان عجیب و غریب آن را به عنوان شبیه ساز مدیر صرافی ارز دیجیتال و نه یک بازی کلیکر یا تاپر توصیف می کند. پایگاه بازیکنان بازی در طی سه ماه با استفاده از بازی های مختلف و مکانیک های اجتماعی به طور تصاعدی رشد کرده است. هدف بازی، چه از طریق ضربه زدن سخت گیرانه و چه از طریق مدیریت استراتژیک، کسب بیشترین تعداد سکه یا امتیاز مجازی است.

لینک خبر: https://cointelegraph.com/news/hamster-kombat-guinness-world-record-200m-users
 

تگ ها