اگر این الگو تایید شود، بیت کوین دوباره صعود خواهد کرد

اگر این الگو تایید شود، بیت کوین دوباره صعود خواهد کرد
  • 13:02 1403-02-17
  • زمان مطالعه: 1 دقیقه

اگر این الگوهای معاملاتی تایید شود، سیگنال ارز دیجیتال صعود بیت کوین در قدم بعدی را تایید خواهد کرد. به گفته یک تحلیلگر ارز دیجیتال، اگر بیت کوین مستقیما از 67500 دلار عبور نکند، یک الگوی سر و شانه معکوس تشکیل می شود. شما باید در کنار بررسی ربات ها و الگوریتم های معاملاتی، قیمت بیت کوین را زیر نظر بگیرید تا از هرگونه نوسان احتمالی سود زیادی به دست آورید.
به گفته یک معامله گر کریپتو، در صورتی که شاخص معاملاتی معروف به اسم الگوی سر و شانه معکوس تایید شود، قیمت می تواند روند صعودی را معکوس کند و قدم بعدی را به سمت بالا حرکت دهد. متیو هایلند، تاجر کریپتو در پستی در 4 می در X توضیح داد اگر ما مستقیما از 67500 دلار عبور نکنیم، چیزی شبیه به این در ماه آینده برای تغییر الگوی پایین منطقی خواهد بود.
او به الگوی سر و شانه معکوس اشاره می کند، یک شاخص صعودی که نشان می دهد روند نزولی در حال کاهش است و خریداران در بازار مسلط تر می شوند. او اعلام کرد که این یک چیدمان عالی برای پیشبرد مرحله بعدی خواهد بود. اگرچه بسیار مهم است که بیت کوین بالاتر از قیمت نگهدارنده کوتاه مدت خود یعنی 59500 دلار باشد تا روند صعودی خودش را حفظ کند. 
این راه اندازی زمانی ظاهر می شود که قیمت بیت کوین پایین تر از مقاومت به اصلاح یقه ای تشکیل می دهد که عمیق تر از شانه چپ و راست است. قیمتبیت کوین کمی از سر به 58600 دلار در اول ماه مه بازگشته است و اگر این الگو همانطور که مدل هایلند نشان می دهد ادامه یابد، پشتوانه شانه دوم خود یعنی 60 هزار دلار یک سطح حمایت کلیدی خواهد یافت. طبق داده های کوین مارکت کپ، این کاهش 5 درصد از قیمت فعلی 63300 دلاری آن است. بر اساس داده های کوین گلس، افت به این سطح باعث انحلال 530 میلیون دلار در موقعیت های خرید می شود.

لینک خبر: https://cointelegraph.com/news/bitcoin-price-inverse-head-shoulders-pattern-bullish-indicator-crypto-trader

تگ ها