آیا اتریوم 4 هزار دلاری یک رویای دور است؟

آیا اتریوم 4 هزار دلاری یک رویای دور است؟
  • 14:03 1403-03-23
  • زمان مطالعه:1 دقیقه

آیا اتریوم 4 هزار دلاری یک رویای دور است؟ نبود اشتیاق نسبت به ارزهای دیجیتال ناشی از عدم قطعیت نظارتی است، ولی در بخش اقتصاد کلان نیز نگرانی وجود دارد. سیگنال ارز دیجیتال به عنوان یک ابزار معاملاتی به تریدرها کمک می کند تا بهترین موقعیت های ورود و خروج معاملات را تشخیص دهند.
با وجود راه اندازی قریب الوقوع صندوق های قابل معامله در بورس سکه در ایالات متحده، در سه روز گذشته زیر 3750 دلار معامله شده است. برخی استدلال می کنند که فقدان حرکت صعودی برای اتریوم به دلیل عدم شفافیت در مورد مدت زمانی است که تاییدیه های پرونده S-1 فردی توسط تنظیم کننده می تواند طول بکشد. صرف نظر از این، روند صعودی سرمایه گذاران اتریوم بر اساس معیارهای مشتقات به پایین ترین حد 3 هفته اخیر سقوط کرده است.
اگر کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده هر کدام از پروند های بلک راک، فیدلیتی و سایر شرکت ها را در این هفته تایید کند، سرمایه گذاران نگران هستند که شرایط فعلی بازار به نفع تقاضا برای ETFهای اتریوم نباشد. بخشی از فقدان اشتیاق نسبت به ارزهای دیجیتال ناشی از عدم اطمینان نظارتی است، ولی در بخش اقتصاد کلان نیز نگرانی وجود دارد، چون بازار املاک و مستفلات نشانه های استرس بیشتری را نشان می دهد. مدیریت ریسک در نوسانگیری ارز دیجیتال خیلی مهم است.
کوین بیس، بایننس و کراکن به دلیل عدم ثبت نام به عنوان کارگزار در حین ارائه سرمایه گذاری در اوراق بهادار، با اقدامات دادگاه روبرو هستند. SEC ایالات متحده و وزارت دادگستری ایالات متحده همچنین شرکت های ارز دیجیتال را که شامل ابزارهای حفظ حریم خصوصی مانند سامورایی ولت و Tornado Cash بودند، متهم کردند. علاوه بر این، تنظیم کننده ها ادعا می کنند که با توجه به اینکه وعده بازگشتی در ازای کار دیگران وجود دارد، واسطه گری خدمات سهام اتر را می توان اوراق بهادار تلقی کرد.

لینک خبر: https://cointelegraph.com/news/is-4000-ethereum-a-distant-dream-futures-premium-plunge-to-3-week-low
 

تگ ها