آیا روند پیش از هاوینگ بیت کوین به پایان رسیده است؟

آیا روند پیش از هاوینگ بیت کوین به پایان رسیده است؟
  • 14:01 1403-01-07
  • زمان مطالعه: 1 دقیقه

به نظر می رسد روند صعودی قبل از رویداد هاوینگ بیت کوین به پایان رسیده است. 52 هزار بیت کوین تنها در روز یکشنبه انباشته شد. قیمت بیت کوین در اواخر معاملات در 25 مارس به 71 هزار دلار بازگشت. با این حال، تحلیلگران نسبت به آینده ارز بیت کوین امیدوار هستند.
توجه داشته باشید که ممکن است بعد از یکی از بزرگ ترین روزهای انباشت در سال های گذشته که بیت کوین سطح قیمت 71 هزار دلار را بازپس گرفت، روند قبل از نصف شدن بیت کوین به پایان رسیده باشد. در 25 مارس شرکت تجزیه و تحلیل بلاک چین Santiment گزارش داد که بیت کوین اخیرا سرمایه گذاران را غافلگیر کرده و با بازگشتی دوباره، ذینفعان روز انباشت بزرگی را در آخر هفته داشتند. استخراج بیت کوین یکی از صنعت های محبوب در بازار کریپتو است.
تحلیلگران ارز دیجیتال نگران بازگشت قابل توجهی قبل از نصف شدن بودند، با این فرض که تاریخ با چرخه های قبلی بازار همخوانی دارد. با این حال، طبق گزارش CoinGecko بیت کوین تنها 17 درصد از بالاترین قیمت تاریخ 14 مارس یعنی 73700 دلار سقوط کرد و در 20 مارس به 61400 دلار سقوط کرد.
تحلیلگر فنی ارز دیجیتال، رکت کپیتال می گوید که اگر این پایان دوره قبل از هاوینگ باشد، ارز بیت کوین تقریبا با ردیابی قبل از نصف شدن سال 2020 برابری می کند. او اشاره کرد که بیت کوین در این چرخه 18 درصد عقب نشینی کرد، در حالی که بیت کوین در سال 2020 کمی بیش از 19 درصد کاهش یافت. این تحلیلگر قبلا پیش بینی کرده بود که این ردیابی قبل از نصف شدن به احتمال زیاد در سمت کم عمق تر خواهد بود و همچنین می تواند بسیار کوتاه تر از آن چیزی باشد که در طول تاریخ وجود داشته است.
شرکت تحقیقاتی کایکو در مورد نوسانات بازار و ریزش هفته گذشته در 25 مارس افشا کرد که بعد از تجزیه و تحلیل سفارشات خرید و فروش، فروش بعد از بسته شدن بازار ایالات متحده تشدید شد. این نتیجه گیری کرد که نقدینگی در بازار ارزهای دیجیتال نه تنها در بین صرافی ها، بلکه در بین جفت های معاملاتی نیز پراکنده است.