آیا رالی بیت کوین تمام شده است؟

آیا رالی بیت کوین تمام شده است؟
  • 14:01 1403-01-30
  • زمان مطالعه: 1 دقیقه

به نظر می رسد رالی بیت کوین به پایان رسیده است. دلایلی برای صعودی ماندن در بیت کوین علیرغم اصلاح. یکی از ناظران خاطرنشان کرد که قیمت بیت کوین از زمانی که یک ماه پیش به بالاترین حد خود رسیده بود، بیش از 15 درصد عقب نشینی کرده است، به طوری که برخی از آلت کوین های اصلی بین 40 تا 50 درصد سقوط کردند، ولی یک ناظر خاطرنشان کرد که تعداد از آنها می دانند که چنین اصلاحاتی در بازارهای صعود چقدر عادی است.
به گفته تحلیلگران، اصلاح کریپتو احساسات سرمایه گذاران را تحت تاثیر قرار داده است، ولی هنوز دلایل زیادی برای صعودی ماندن در دارایی های دیجیتال وجود دارد. یک تحلیلگر K33 گفت که حذف اهرم بازار را بسیار سالم تر کرد. یک استراتژیست گروه LMAX خاطرنشان کرد که هاوینگ بیت کوین ممکن است تاثیر مثبتی بر قیمت داشته باشد، چون ETFهای بیت کوین به مخاطبان بیشتری می رسد. نوئل آچسون، تحلیلگر کلان گفت که ضعف بازار سهام می تواند بر دارایی های کریپتو تاثیر بگذارد، ولی افت با روایت های دیگر کوتاه مدت خواهد بود
بازارهای کریپتو در آخر هفته جهش قابل توجهی را تجربه کردند و احساسات سرمایه گذاران را از اوج سرخوشی چند هفته پیش به زیرزمین فرستاد. بیت کوین در روز سه شنبه به زیر 62 هزار دلار سقوط کرد که بیش از 15 درصد کمتر از آخرین قیمت رکوردش بالای 73 هزار دلار بود، در حالی که Altcoins Darlings و میم کوین های سولانا تا 50 درصد متضرر شدند.
علیرغم کاهش قابل توجهی که در کل بازار ارز دیجیتال وجود دارد، هنوز دلایل زیادی برای افزایش قیمت رمز ارزها وجود دارد، حتی اگر قیمت ها بیشتر کاهش یابد و یا برای مدتی کاهش پیدا کند. اثر نصف شدن بیت کوین در اواخر این هفته چهارمین نیمه شدن خود را پشت سر می گذارد، رویدادی تکراری تقریبا هر چهار سال یکبار که عرضه توکن های تازه صادر شده به نصف کاهش می یابد.
 

تگ ها