قانون توقیف رمز ارز بدون متهم کردن مضنون در بریتانیا تصویب شد

قانون توقیف رمز ارز بدون متهم کردن مضنون در بریتانیا تصویب شد
  • 14:02 1403-02-27
  • زمان مطالعه:1 دقیقه

قانون توقیف رمز ارز بدون متهم کردن مضنون در بریتانیا تصویب شد. این قانون به مقامات این امکان را می دهد تا با ارز دیجیتال مانند سایر دارایی ها با توقیف آن بدون متهم کردن مظنونین به تخلف رفتار کنند. شما می توانید با استفاده از سیگنال ارز دیجیتال، معاملات پرسودی انجام دهید.
توجه داشته باشید که بسیاری از ما آن را ظالمانه یا غیرقابل دفاع می دانیم که یک دولت دارایی های یک شخص را بدون دستگیری یا حتی متهم کردن آنها به جرم مصادره می کند. ولی به لطف قانونی که در آوریل اجرا شد، این واقعیت جدیدی است که صاحبان ارزهای دیجیتال در بریتانیا با آن روبرو هستند. این تغییر قانون که از26 آوریل به اجرا در آمد، نتیجه اصلاحات قانون جرایم اقتصادی و شفافیت شرکتی 2023 است که رژیم های مصادره را در قانون عواید جرم 2002 اصلاح کرد. اگر می خواهید از سیگنال های معاملاتی استفاده کنید، باید عوامل موثر بر دقت سیگنال های ارز دیجیتال را نیز به طور کامل بررسی کنید.
پلیس بریتانیا و آژانس جرایم ملی اکنون ممکن است ارزهای دیجیتال را از مجرمان بدون دستگیری آنها توقیف کنند. به عبارت دیگر، این تغییر به این معنی است که مقامات می توانند ارزهای دیجیتال افرادی که مظنون به فعالیت مجرمانه هستند، مصادره کنند. مقامات همچنین این اختیار را خواهند داشت تا اقلام فیزیکی مربوط به تحقیقات ارز دیجیتال مانند درایوهای فلش و رمزهای عبور نوشته شده را ضبط کنند و در صورتی که برگرداندن آن به گردش برای منفعت عمومی تلقی نشود، یک ارز دیجیتال تخریب کنند.
هیچ کس نمی داند جزئیات دقیق چگونگی از بین رفتن این دارایی ها ارائه نشده است. نهادهای نظارتی بخشنامه ای درباره نحوه اجرای این قانون صادر کردند، ولی هنوز کامل نشده است. این به تفصیل سناریوهایی را که در آنها می توان از قدرت تخریب استفاده کرد، توضیح می دهد، ولی جزئیاتی در مورد نحوه عملی بودن چنین تخریبی ارائه نمی دهد. ارزهای دیجیتال برای سال ها توسط گروه های تبهکار برای شستشوی عواید ناشی از جرم استفاده می شوند. حامیان اقدامات جدید پیشنهاد می کنند که آنها به مبارزه با برخی از این پولشویی کمک خواهند کرد.

لینک خبر: https://cointelegraph.com/news/welcome-united-kingdom-please-hand-over-your-crypto
 

تگ ها