MicroStrategy در حال جمع آوری کمک های مالی برای خرید بیت کوین بیشتر

MicroStrategy در حال جمع آوری کمک های مالی برای خرید بیت کوین بیشتر
  • 08:12 1402-12-25
  • زمان مطالعه: 1 دقیقه

مایکرواستراتژی(MicroStrategy) در دومین ترفند جمع آوری کمک های مالی خود در این ماه برای خرید بیت کوین بیشتر است. این شرکت تنها در اوایل این هفته یک افزایش 800 میلیون دلاری را تکمیل کرد که برای جمع آوری 12 هزار بیت کوین دیگر استفاد شد. این خبر می تواند قیمت بیت کوین را تحت تاثیر قرار دهد.
توجه داشته باشید که مایکرواستراتژی و مایکل سیلور رئیس اجرایی آن هیچ نشانه ای از کاهش سرعت خرید بیت کوین خود نشان نمی دهند. پیشنهاد جدیدی را به مبلغ 500 میلیون دلار از اسکناس های قابل تبدیل برای به دست آوردن بیت کوین اضافی راه اندازی کردند. شرکت هوش تجاری تبدیل به توسعه بیت کوین آخرین گردآوری کمک مالی خود را در 13 مارس اعلام کرد که دوباره در قالب یک ارائه اسکناس قابل تبدیل برای افراد ارشد خصوصی ارائه خواهد شد. برخی از آن می تواند برای اهداف عمومی شرکت نیز استفاده شود.
مایکرواستراتژی بزرگ ترین دارنده شرکتی بیت کوین، در حال حاضر 1.3 میلیارد دلار در دو هفته گذشته ارائه کرده است، از جمله ارائه 800 میلیون دلار اسکناس قابل تبدیل ارشد در اوایل این هفته. این افزایش در ابتدا به عنوان یک پیشنهاد 600 میلیون دلاری اعلام شد. با این حال، این رقم بعد از آن به 700 میلیون دلار افزایش یافت، به اضافه 100 میلیون دلار کل مبلغ اصلی که می تواند تحت شرایط خاص اعمال شود.
مجموعه فعلی 205 هزار بیت کوین آن 15 میلیارد دلار ارزش دارد و این شرکت 8.1 میلیارد دلار یا 117 درصد سرمایه گذاری خود را افزایش داده است. مایکرواستراتژی تنها 5 هزار بیت کوی با داشتن حداقل 1 درصد از حداکثر عرضه نظری بیت کوین فاصله دارد. بر اساس قیمت های فعلی 500 میلیون دلار می تواند 6850 بیت کوین بخرد. اسکناس های قابل تبدیل ارشد مایکرواستراتژی اوراق بدهی که بعدا می توانند به سهام مشابه تبدیل شوند، به صورت شش ماهه سود تعلق می گیرد و در 15 مارس 2031 سررسید می شود.