بیش از 6 میلیارد دلار بیت کوین توسط نهنگ جابجا شد

بیش از 6 میلیارد دلار بیت کوین توسط نهنگ جابجا شد
  • 14:01 1403-01-08
  • زمان مطالعه: 1 دقیقه

بیش از 6 میلیارد دلار بیت کوین توسط پنجمین نهنگ ثروتمند بیت کوین جابجا شد وجوه از سال 2019 که آدرس نهنگ آنها را دریافت کرد، جابجا نشده است. این جابجایی می تواند قیمت بیت کوین را تحت تاثیر قرار دهد و باعث بالا و پایین شدن قیمت آن شود.
توجه داشته باشید که یکی از نهنگ های بزرگ بازار برای اولین بار از سال 2019 بیش از 6 میلیارد دلار بیت کوین را به سه آدرس جدید منتقل کرده است. نهنگ بیت کوین تقریبا کل موجودی 94500 بیت کوین خود را به ارزش 6.05 میلیارد دلار در 23 مارس انتقال داد و طبق یک پست X در 25 مارس توسط Arkham Intelligence تنها BTC 1.4 در آدرس اولیه باقی ماند.
این اتفاق در طول دوره افزایش علاقه سازمانی به بیت کوین رخ داد که ناشی از نصف شدن بیت کوین در آینده بود که در اواخر آوریل پاداش های صدور بلاک را به نصف کاهش داد. یکی از بنیانگذاران صرافی غیرمتمرکز D8X و مدیر اجرایی سابق UBS به کوین تلگراف گفت که علیرغم اینکه قیمت بیت کوین قبل از نصف شدن برای اولین بار در تاریخ به بالاترین حد خود رسیده است، ولی کاهش عرضه ورودی هنوز به اندازه کامل قیمت گذاری نشده است.
انتقال بیش از 6 میلیارد دلار بیت کوین دو روز قبل از اینکه بیت کوین سطح قیمت روانی 70 هزار دلاری را در 25 مارس برای اولین بار در 10 روز پس بگیرد، رخ داد. از آنجایی که سرمایه گذاران انباشت بیت کوین خارج از صرافی ها را از سر گرفته اند، عرضه بیت کوین در کوین بیس در 18 مارس به 344586 بیت کوین به کمترین میزان در 9 سال گذشته رسید.
بر اساس گزارش کوین مارکت کپ، بیت کوین در 24 ساعت منتهی به ساعت 9.53 صبح با 6.4 درصد افزایش به 71222 دلار رسید. کریستوفر چونگ، شریک صندوق دارایی دیجیتال Ten Squared در تحقیقی به کون تلگراف گفت که افزایش فعلی قیمت بیت کوین معمولا ناشی از پیش بینی نصف شدن و افزایش جریان های نهادی از صندوق های قابل معامله در بورس بیت کوین در ایالات متحده است.