کیف پول های Mt.Gox بیش از 7 میلیارد دلار به کیف پول ناشناخته منتقل کردند

کیف پول های Mt.Gox بیش از 7 میلیارد دلار به کیف پول ناشناخته منتقل کردند
  • 13:03 1403-03-09
  • زمان مطالعه:1 دقیقه

ارز بیت کوین 2 درصد کاهش می یابد، چون کیف پول های Mt.Gox بیش از 7 میلیارد دلار به کیف پول ناشناخته منتقل کرده اند. اگر آموزش ارز دیجیتال را فرا گرفته باشید، بدون شک می دانید که جابجایی مقدار زیادی بیت کوین می تواند تاثیر قابل توجهی روی قیمت این ارز بگذارد.
بنابر گزارش ها، میلیاردها بیت کوین متعلق به صرافی ارز دیجیتال Mt.Gox به یک کیف پول ناشناخته منتقل شده است. در 28 مه بعد از اینکه کیف پول هایی که به عنوان متعلق به صرافی متلاشی شده بودند، Mt.Gox تقریبا 107 هزار بیت کوین به ارزش نزدیک به 7.3 میلیارد دلار را به یک کیف پول ناشناخته منتقل کردند. با تراکنش های بیشتری که هر ساعت انجام می شد، قیمت بیت کوین 2 درصد ریزش کرد.
این حرکت بعد از برنامه صرافی منحل شده برای برگرداندن دارایی های بیت کوین به طلبکاران قبل از اکتبر است. ردیابی بلاک چین حساب X Whale Alert این حرکت را در 28 می پست X منتشر کرد و به شش تراکنش زنجیره ای بین BTC 3999 تا BTC 32499 در عرض چند ساعت اشاره کرد. اگر تکنیک های مدیریت پرتفوی ارز دیجیتال را یاد بگیرید، می توانید عملکرد بهتری در بازار رمز ارزها داشته باشید.
کاوشگر بلاک چین Arkham Intelligence نشان می دهد که هش تراکنش از ساعت 1.41 صبح تا 4.46 بامداد شامل نقل و انتقالات از چندین کیف پول سرد Mt.Gox است که بیشتر آنها 2 هزار بیت کوین را در یک زمان جابجا می کنند. تمام تراکنش ها به یک آدرس بدون برچسب اشاره داشتند که دارای 107547 بیت کوین به ارزش نزدیک به 7.29 میلیارد دلار در زمان نگارش این مقاله است.
شرکت متولی Mt.Gox  فورا به سوالی مبنی بر اینکه بیت کوین کجا و چرا منتقل شده است، پاسخ دادند. به گزارش کوین مارکت کپ، بیت کوین بعد از حرکت بیت کوین حدود 2 درصد کاهش یافت و اکنون با قیمت 67800 دلار در مقایسه با 69300 دلار معامله می شود.

لینک خبر: https://cointelegraph.com/news/mt-gox-labeled-bitcoin-wallet-moves-millions-new-address
 

تگ ها