نیجریه قوانین جدید برای دارایی های دیجیتال وضع می کند

نیجریه قوانین جدید برای دارایی های دیجیتال وضع می کند
  • 12:04 1403-04-03
  • زمان مطالعه:1 دقیقه

SEC نیجریه قوانین جدید، برنامه انطباق برای دارایی های دیجیتال را اعلام می کند. در حالی که این فرایند درخواست برای بهبود انطباق در نظر گرفته شده است، VASPها دستور داده شده است تا حداکثر 30 روز از تاریخ دایره ای آن را تکمیل کنند. آموزش ارز دیجیتال یکی از موضوعات مهم در حوزه رمز ارزهاست.
کمیسیون بورس و اوراق بهادار نیجریه قوانین خودش را در زمینه صدور دارایی های دیجیتال، پلتفرم های ارائه، مبادله و نگهداری اصلاح کرده است. در یک اطلاعیه رسمی برای عموم، SEC برنامه های خود را برای بروزرسانی این مقررات مهم تشریح کرد. نقش شبکه های اجتماعی در بازار ارز دیجیتال خیلی پررنگ است.
در یک اطلاعیه رسمی برای عموم، SEC برنامه های خودش را برای بروزرسانی این مقررات مهم تشریح کرد. فرایند اصلاح برای بهبود محیط نظارتی طراحی شده است و آن را جامع تر و پاسخگوتر به پیچیدگی های بازار دارایی دیجیتال می کند. به عنوان بخشی از این بازنگری نظارتی، SEC یک برنامه انطباق ویژه به اسم برنامه انکوباسیون نظارتی تسریع شده معرفی کرد.
این برنامه به طور خاص برای ارائه دهندگان خدمات دارایی های دیجیتال(VASP) طراحی شده است و مسیری را برای این نهادها ارائه می دهد تا با الزامات نظارتی جدید هماهنگ شوند. طبق بخشنامه در سایت SEC، یک پنجره ویژه برای فرایند سوار شدن ایجاد کرده است که به VASP ها اجازه می دهد در ARIP شرکت کنند.
فرایند ورود از طریق پورتال الکترونیکی SEC قابل دسترسی است. در حالی که این فرایند درخواست برای بهبود انطباق در نظر گرفته شده است، VASPها دستور داده شده اند تا حداکثر 30 روز تاریخ دایره ای آن را تکمیل کنند. SEC همچنین هشدار جدی صادر کرد مبنی بر اینکه هر گونه VASPهای ناسازگار را سرکوب خواهد کرد و اقدامات نظارتی را علیه آنهایی که از دستورالعمل های ذکر شده در بخشنامه پیروی نمی کنند، به اجرا در خواهد آورد.

لینک خبر: https://cointelegraph.com/news/nigerian-sec-new-crypto-compliance-rules
 

تگ ها