کمیته نیجریه مدیر عامل Binance را به دلیل مشکوک شدن به جرایم مالی احضار کرد

کمیته نیجریه مدیر عامل Binance را به دلیل مشکوک شدن به جرایم مالی احضار کرد
  • 13:12 1402-12-14
  • زمان مطالعه: 1 دقیقه

طبق خبرهای منتشر شده، کمیته نیجریه مدیر عامل بایننس را به دلیل مشکوک شدن به جرایم مالی احضار کرد. رئیس کمیته جینجر اونوسیب، هشدار داد که اگر صرافی بایننس(Binance) این احضار را نادیده بگیرد، کمیته از اختیارات قانونی خود استفاده کرده و اقدامات لازم را انجام خواهد داد. اگر آموزش ارز دیجیتال را فرا گرفته باشید، بدون شک می دانید که بایننس یکی از صرافی های مشهور در بازار کریپتو است.
توجه داشته باشید که کمیته جرایم مالی مجلس نمایندگان نیجریه ارز ریچارد تنگ، مدیر عامل بایننس خواسته است تا به دلیل سوء ظن به تامین مالی تروریسم و پولشویی در مقابل کمیته حاضر شود. با توجه به یک رسانه خبری محلی، پانچ رئیس کمیته جینجر اونوسیب، اولتیماتومی را به مدیریت بایننس در تاریخ 1 مارس صادر کرد تا در 4 مارس 2024 یا قبل از آن در کمیته حاضر شوند.
رئیس بانک مرکزی نیجریه در 27 فوریه نگرانی هایی را در مورد صرافی بایننس مطرح کرد و ادعا کرد که جریان های مشکوک وجوه از طریق صرافی در سال 2023 انجام می شود. Onwunsibe هشدار داد که اگر بایننس احضار را نادیده بگیرد، کمیته از اختیارات قانونی خود استفاده کرده و اقدامات لازم را انجام خواهد داد. به گزارش پانچ، کمیته در نامه ای به تاریخ 12 دسامبر 2023 که توسط Onwusibe امضا شد، خواستار حضور تنگ در جلسه استماع در 18 دسامبر 2023 شد. علاوه بر بایننس، صرافی های غیرمتمرکز ارز دیجیتال زیادی نیز در بازار فعال هستند.
Onwusibe ناامیدی خودش را در Teng برای عدم حضور علیرغم دعوت های متعدد ابراز کرد. این شخص تاکید کرد که این مسئله به عفلت کامل از قوانین موجود حاکم بر تجارت و عملیات مالی در کشور مربوط می شود. Onwusibe بر تعهد کمیته به مبارزه با جرایم مالی تاکید کرد و گفت که قانون اساسی به آنها اجازه می دهد تا از مردم نیجریه در برابر جرایم مالی، به ویژه جرایم مربوط به شرکت های خارجی محافظت کنند.
 

تگ ها