مقام نیجریه ای از بلاک چین و هوش مصنوعی حمایت می کند

مقام نیجریه ای از بلاک چین و هوش مصنوعی حمایت می کند
  • 13:04 1403-04-13
  • زمان مطالعه:1 دقیقه

رئیس کمیسیون جرایم اقتصادی و مالی نیجریه، اولانیپکون اولوکویده، از فناوری بلاک چین و هوش مصنوعی (AI) به عنوان ابزاری برای مبارزه با جریان های مالی غیرقانونی سیگنال ارز دیجیتال (IFF) در آفریقا استقبال کرده است. به گفته رسانه های محلی، اولوکویده، که در مجمع پان آفریقا صحبت می کرد.
در جریان های مالی و مالیات، فاش کرد که کشورهای آفریقایی سالانه 88.6 میلیارد دلار به دلیل IFF ضرر می کنند. این نشست اولین نشست اتحادیه آفریقا بود. گرد هم آوردن فعالان آفریقا برای بحث در مورد IFF و مالیات. 
این رویداد تبادل ایده ها، استراتژی ها و بهترین شیوه ها را برای رسیدگی به چالش های IFF ترویج می کند. رئیس نظارت مالی گفت که ایجاد یک چارچوب قانونی قوی و ایجاد ظرفیت در سطوح ملی، منطقه ای و بین المللی مهم است؛ بنابراین ویژگی های بهترین سرویس سیگنال ارز دیجیتال را باید در نظر بگیرید.
به گفته اولوکویده، تلاش‌های موثر مبارزه با فساد مستلزم فشار بین‌المللی قوی برای اطمینان از همکاری مقامات مالیاتی و مقامات مالیاتی پایین‌تر، با تاکید بر نیاز به ظرفیت پشتیبانی است. نیجریه اخیراً از فناوری بلاک چین و هوش مصنوعی استقبال کرده است.
در ماه مه گذشته، آژانس ملی توسعه فناوری اطلاعات (NITDA) کمیته راهبری سیاست ملی بلاک چین (NBPSC) را برای بررسی سیاست هایی که اجرای پیوند ملی بلاک چین را هدایت می کند، تأسیس کرد. این بررسی بخشی از تلاش‌های ما برای گسترش از طریق دنبال کردن نوآوری ‌های بلاک چین و همکاری با سایر ذینفعان برای پذیرش گسترده ‌تر و اجرای موفقیت‌آمیز.
آوریل گذشته، NITDA از ادغام هوش مصنوعی در چارچوب امنیتی نیجریه برای بهبود بهره‌وری حمایت کرد. مدیر کاشیفو اینووا گفت که بخش های امنیت و فناوری اطلاعات می توانند از فناوری هایی مانند هوش مصنوعی و اینترنت اشیا (IoT) برای بهبود بخش امنیتی استفاده کنند.
NITDA رشد هوش مصنوعی در نیجریه را از طریق ابتکاراتی مانند مرکز ملی هوش مصنوعی و رباتیک و توسعه یک سیاست ملی ترویج می کند. رئیس سازمان بازرسی مالی اطمینان داد که در صورت احیای این اعتبارات، زیرساخت‌ها، بهداشت و آموزش در سراسر کشور بسیار بهبود می‌یابد.

لینک خبر: https://cointelegraph.com/news/blockchain-ai-combat-africa-illicit-financial-flows
 

تگ ها