حالا ETF بیت کوین بلک راک بیشتر از مایکرواستراتژی است

حالا ETF بیت کوین بلک راک بیشتر از مایکرواستراتژی است
  • 13:12 1402-12-21
  • زمان مطالعه: 1 دقیقه

توجه داشته باشید که در حال حاضر بلک راک ETF بیت کوین بیشتری نسبت به مایکرواستراتژی دارد. طبق داده های BitMEX IBIT بلک راک اکنون نزدیک به 198000 بیت کوین دارد که از دارایی های مایکرواستراتژی پیشی گرفته است. بلک راک می تواند قیمت بیت کوین و سایر رمز ارزها را تحت تاثیر قرار دهد.
صندوق قابل معامله در بورس بیت کوین(ETF) بلک راک از دارایی های MicroStrategy از این ارز رمزنگاری شده پیشی گرفته است. بر اساس داده های گردآوری شده توسط بیتمکس، بلک راک دارای 197943 بیت کوین به ارزش بیش از 13.5 میلیارد دلار تا 8 مارس است، تقریبا 40 جلسه معاملاتی بعد از تصویب 9 صندوق جدید توسط کمیسیون بورس و اوراق بهادار در 10 ژانویه.
بدون احتساب GBTC گری اسکیل، ETFهای بیت کوین که به تازگی راه اندازی شده اند، مجموعا دارایی هایی به ارزش 28 میلیارد دلار دارند، چون تقاضای سازمانی همچنان باعث افزایش ارزش ارز دیجیتال می شود. در 8 مارس قیمت بیت کوین برای اولین بار از مرز 70 هزار دلار عبور کرد. گزارش های مربوط به X نشان می دهد که پلتفرم های معاملاتی خارج از بورس بیت کوین تمام می شوند و برای انجام سفارش ها به صرافی های عموم روی می آورند. تریدرهای با حجم بالا، مانند سرمایه گذاران نهادی، معمولا توسط میزهای فرابورس خدمات ارائه می کنند.
شرکت فناوری مایکرواستراتژی در حالی که یک صادرکننده ETF نیست، به عنوان بخشی از استراتژی خزانه شرکت خود، مجموعه ای از 193000 بیت کوین ایجاد کرده است. شرکت نرم افزاری از یک استراتژی عملیاتی اهرمی استفاده می کند که در آن از بدهی برای تامین مالی عملیات و سرمایه گذاران استفاده می شود. MicroStrategy استراتژی بیت کوین خودش را دو برابر می کند. این شرکت اخیرا برنامه هایی برای ارائه بدهی با هدف جمع آوری بیش از 600 میلیون دلار برای تقویت ذخایر بیت کوین خود اعلام کرده است.