با نزدیک شدن به هاوینگ بیت کوین، خوش بینی فراوان می شود

با نزدیک شدن به هاوینگ بیت کوین، خوش بینی فراوان می شود
  • 13:01 1403-01-25
  • زمان مطالعه: 1 دقیقه

با نزدیک شدن به رویداد هاوینگ بیت کوین، خوش بینی ها نسبت به این ارز افزایش یافته است. نصف شدن پاداش استخراج بیت کوین می تواند قیمت بیت کوین را تحت تاثیر قرار دهد. تحلیلگران پیش بینی کردند که قیمت بیت کوین بعد از رویداد هاوینگ افزایش می یابد.
توجه داشته باشید که هفته بلاک چین با یک رویداد سه روزه، بحث ها و ارائه های گروهی از رهبران صنعت جهانی اکنون پنجمین گردهمایی سالانه خودرا به پایان رسانده است. کوین تلگراف برای ثبت نکات برجسته در سایت حضور داشت و تعداد زیادی هم وجود داشت. همانطور که صفحه تقویم خود را ورق می زنیم و آماده شدن برای رویداد بزرگ بعدی را شروع می کنیم، پیش بینی می شود که رویداد هاوینگ بیت کوین در 20 آوریل رخ می دهد.
سرمایه گذار خطرپیر و تیم دریپر که لیست سرمایه گذاری های تک شاخ او شامل شرکت های قابل توجهی مانند تسلا، بایدو، کوین بیس و توییچ است، معقتد است که بیت کوین می تواند تا پایان سال قیمت فعلی خود را که حدود 72 هزار دلار به ازای هر سکه است، شکست دهد. اگر بخواهیم پیش بینی کنیم، شاهد بتوانیم تا پایان سال شاهد بیت کوین 250 هزار دلاری باشیم.
اگر پیش بینی جالب یک چهارم میلیونی دریپر برای بیت کوین به اندازه کافی بزرگ نباشد، یونی آسیا مدیر عامل eToro به کوین تلگراف گفت که آنها معقتد هستند که بازار جهانی ارزهای دیجیتال در دهه آینده به ارزش 100 تریلیون دلار خواهد رسید. برای مقایسه، طلا، فلز گران بها تا زمان نوشتن این مطلب دارای ارزش بازار جهانی حدود 16.18 تریلیون دلار است. ولی این ممکن است جالب ترین پیش بینی آسیا به ما نباشد. آنها به ما گفتند که جامعه ارز دیجیتال اولین کسی خواهد بود که تکنیکی را شناسایی می کند، یک نقطه فرضی در تاریخ بشر آینده که در آن یک موجودیت هوش مصنوعی به طور موثری از هر انسانی توانایی می شود.
 

تگ ها