پیتر شیف هدف 100 هزار دلاری بیت کوین را زیر سوال برد

پیتر شیف هدف 100 هزار دلاری بیت کوین را زیر سوال برد
  • 14:01 1403-01-29
  • زمان مطالعه: 1 دقیقه

پیتر شیف تقاضای بیت کوین ETF و هدف قیمت 100 هزار دلاری بیت کوین را زیر سوال برد. شیف به کاهش قیمت بازارهای سهام مرتبط با ارز بیت کوین اشاره کرد، بدون اینکه چارچوب زمانی برای داده های مشترک خود مشخص کند. اگر آموزش ارز دیجیتال را فرا گرفته باشید، بدون شک می دانید که پیتر شیف یکی از بزرگان ارز دیجیتال است که بازار رمز ارزها را تحت تاثیر قرار می دهد.
توجه داشته باشید که پیتر شیف که یکی از حامیان طلا است، کارشناسان بازار را که هدف قیمت بیت کوین 100 هزار دلار را در روند صعودی فعلی تعیین کرده اند، زیر سوال برده است. شیف همچنین بیت کوین را بررسی کرد. بیت کوین صندوق های قابل معامله در بورس و تقاضای ایجاد شده توسط محصولات در بازار فعلی. شیف یک منتقد شناخته شده بیت کوین است و معمولا ارزش بازار و موارد استفاده در دنیای واقعی آن را زیر سوال برد. شیف تحلیلگرانی را که ادعا می کردند قیمت بیت کوین می تواند از 100 هزار دلار فراتر رود، خواستار شد.
تقاضای قابل توجهی که توسط ETFهای بیت کوین ایجاد می شود، افزایش یافته است. شیف در یک پست X آوریل 16 به عملکرد نزولی برخی از بازارهای سهام کلیدی مرتبط با بیت کوین مانند کوین بیس، مایکرواستراتژی و گلکس دیجیتال و چند سهام دیگر مرتبط با کریپتو اشاره کرد. او این سوال را مطرح کرد که چرا تقاضای بالای بیت کوین در سهام شرکت های مرتبط با بیت کوین منعکس نمی شود.
شیف گفت که کوین بیس 21 درصدی، گلکسی دیجیتال 26 درصد، مایکرواستراتژی 33 درصد کاهش یافته است و چندین سهام استخراج بیت کوین دو رقمی شده اند. با این حال، با وجود عملکرد بیشتر سهام بیت کوین و ارزهای مرتبط با ارزهای دیجیتال از ابتدای سال 2024 حامی طلا جدول زمانی برای این ضررها مشخص نکرد. تنها در هفته گذشته بسیاری از این سهام به دلیل شتاب نزولی در بازار کریپتو نزولی را ثبت کردند.
 

تگ ها