فیلیپین استیبل کوین ملی خود را آزمایش می کند

فیلیپین استیبل کوین ملی خود را آزمایش می کند
  • 12:02 1403-02-25
  • زمان مطالعه:1 دقیقه

فیلیپین آزمایش استیبل کوین با پشتوانه پول ملی خود را شروع کرد. هدف این آزمایش ارزیابی عملکرد دنیای واقعی PHPC stablecoin، تاثیر آن بر اکوسیستم فیات محلی و کاربردهای بالقوه آن از جمله پرداخت ها، تجارت و برنامه های کاربردی دیفای است. شما می توانید با کمک سیگنال ارز دیجیتال، معاملات پرسودی انجام دهید.
توجه داشته باشید که بانک مرکزی فیلیپین آزمایش های کنترل شده یک استیبل کوین ملی را که 1:1 به پزو محلی مرتبط شده است، شروع خواهد کرد. Bangko Sentral ng Pilipinas آزمایشی برای PHPC یک استیبل کوین با پشتوانه پزو فیلیپین، با مشارکت ارائه دهنده کیف پول ارز دیجیتال Coins.ph تایید کرد. این کمک مالی تحت چارچوب سندباکس نظارتی BSP تصویب شد.
به عنوان قسمتی از معامله، Coins.ph ذخایر نقدی را به پزو معادل عرضه در گردش استیبل کوین PHPC در محیط Sandbox حفظ خواهد کرد. در این اطلاعیه آمه است که پیوند ارز محلی با هدف تسهیل انتقال PHPC به دوقلو فیات فیزیکی آن است. آزمایش سندباکس به سمت آزمایش عملکرد دنیای واقعی استیبل کوین PHPC و تاثیر آن بر اکوسیستم فیات محلی تنظیم شده است. اگر می خواهید از سیگنال های معاملاتی استفاده کنید، توصیه می کنیم تا منابع دسترسی به سیگنال های ارز دیجیتال را شناسایی کنید.
نتایج جهش PHPC را از محیط سندباکس به استفاده در دنیای واقعی مشخص می کند. با این حال، استقرار رسمی عمومی منوط به ارزیابی و تایید نهایی توسط بانک مرکزی خواهد بود. مقررات محلی نشان می دهد که بسته به پیچیدگی پروژه، مدت زمان آزمایش می تواند از سه تا 12 ماه از تاریخ شروع به کار آزمایشی متغیر باشد. توجه به این نکته مهم است که در زمان اعلام آزمایش استیبل کوین هیچ مهلت رسمی مشخص نشد.
استیبل کوین های تحت نظارت حمایت پزو فیلیپین برای اولین بار در ژوئیه 2019 به رهبری Unionbank یک بانک تجاری محلی عرضه شدند. UnionBank یک استیبل کوین متمرکز بر پرداخت را راه اندازی کرد که به پزوی فیلیپین، PHX تصل شده بود تا مشارکت مالی بیشتری را ایجاد کند. این ابتکار برای حمایت از حرکت BSP برای حمایت از شمول مالی دیجیتال برای مردم و جوامع در کشور راه اندازی شد.

لینک خبر: https://cointelegraph.com/news/philippines-central-bank-peso-stablecoin
 

تگ ها