تحلیلگران کریپتو رالی قیمتی را برای کاردانو پیش بینی کردند

تحلیلگران کریپتو رالی قیمتی را برای کاردانو پیش بینی کردند
  • 14:03 1403-03-24
  • زمان مطالعه:1 دقیقه

یکی از تحلیلگران ارز دیجیتال پیش بینی می کند که قیمت کاردانو(ADA) 370 درصد افزایش می یابد و به 2 دلار می رسد. به عبارت دیگر، تحلیلگران یک سیگنال ارز دیجیتال قوی را برای ارز کاردانو منتشر کردند و نسبت به آینده کاردانو امیدوار هستند. کاردانو یکی از ارزهای دیجیتال است که همچنان شاهد انتظارات صعودی از سوی تحلیلگران ارز دیجیتال است. به ویژه یکی از تحلیلگران کریپتو معتقد است که قیمت کاردانو می تواند تا 2 دلار افزایش یابد و دلیل آن را ارتقای Chang می داند.
کاردانو به زودی به 2 دلار می رسد!
در پستی در X این تحلیلگر ارز دیجیتال انتظارات خود را برای قیمت کاردانو فاش کرد و گفت که از اینجا می تواند بیش از 300 درصد افزایش یابد. سباستین توضیح داد که دلیل این امر هارد فورک آینده کاردانو است که باعث ایجاد هیجان در جامعه شده است.
تحلیلگر کریپتو به ارتقاهای قبلی شبکه کاردانو اشاره می کند که همه آنها در پاسخ به افزایش قیمت ADA منجر شده اند. یکی از نمونه های قابل توجه افزایش قیمت کاردانو در پاسخ به ارتقای شبه هیجان پیرامون هارد فورک آلونزو در سال 2021 است. مدیریت ریسک در نوسانگیری ارز دیجیتال از اهمیت بالایی برخوردار است.
هاردفورک آلونزو مهم بود، چون قابلیت قراردادهای هوشمند را در شبکه معرفی کرد. این بدان معناست که بخش نوظهور مالی غیرمتمرکز در نهایت در شبکه کاردانو شروع به کار خواهد کرد و موج جدیدی از کاربران را به بلاک چین خواهد آورد. در ماه های منتهی به هارد فورک آلونزو، قیمت کاردانو از 0.2 دلار به بالاترین رکورد جدید 3.1 دلار رسید و در عرض یک سال بیش از 30 برابر شد. با توجه به این موضوع، سباستین انتظار دارد که قیمت کاردانو بتواند افزایش مشابهی ایجاد کند. به گفته سباستین، ارتقای چانگ که تمام گره ها را تا آگوست بروزرسانی می کند، محرک اصلی این امر خواهد بود.

لینک خبر: https://www.newsbtc.com/news/cardano/cardano-price-rally-370-to-2/
 

تگ ها