با کاهش حجم معاملات، قیمت بیت کوین از 40.3 هزار دلار کاهش یافت

با کاهش حجم معاملات، قیمت بیت کوین از 40.3 هزار دلار کاهش یافت
  • 13:11 1402-11-02
  • زمان مطالعه: 1 دقیقه

بهتر است بدانید، با کاهش حجم بیت کوین، قیمت BTC از 40.3 هزار دلار نیز کاهش یافت. تحلیلگران نتیجه گیری می کنند که ارز بیت کوین(BTC) همچنان در حال بررسی راه اندازی ETF بیت کوین هستند و به نظر می رسد ETF بیت کوین باعث کاهش حجم معاملات ارز بیت کوین شده است، چون بسیاری از سرمایه گذاران و معامله گران به جای خرید بیت کوین(BTC) سهام ETF بیت کوین را خریداری می کنند. به نظر می رسد قیمت بیت کوین فاقد یک نشانه صعودی قانع کننده است.
ارز بیت کوین(BTC) در زمان نوشتن این مطلب با قیمت 41200 دلار معامله می شود و اگر کندل هفتگی این رمز ارز در بالای 42 هزار دلار بسته شود، می توان انتظار داشت که قیمت بیت کوین صعود کرده و به سطوح بالاتری برسد. در غیر این، باید شاهد سقوط بیشتر قیمت بیت کوین در بازار باشیم. به طور کلی، بیت کوین زمانی وارد بازار گاوی می شود که کندل هفتگی آن بالای 40200 دلار بسته شود.
قیمت BTC منتظر نشانه های تازه ای است!
داده های Cointelegraph، Markets Pro و تریدینگ ویو نشان می دهند که قیمت بیت کوین در آخر هفته به بالای 41 هزار دلار رسیده است. این رمز ارز قبلا در Bitstamp به 40270 دلار کاهش یافته بود که پایین ترین سطح از 11 دسامبر است. در حالی که بیت کوین نزولی عمده ای را به همراه نداشت، ولی امید چندانی به کسانی که به دنبال بالاترین قیمت های جدید بودند نداشت و فعالان بازار منتظر پایان هفتگی و بازگشت معاملات وال استریت بودند.
معامله گر و تحلیلگر محبوب Rekt Capital در X هشدار داد که بیت کوین واقعا بعد از تبدیل سیاه به مقاومت جدید به پایین ترین حد هفتگی سقوط کرده است. تاجر همکار کریپتو تونی احتمال سفر زیر 40 هزار دلار را از هم اکنون تا نصف شدن یارانه بلوک آوریل حفظ کرد.