مدیر عامل ریپل می گوید ایالات متحده به دنبال تتر است

مدیر عامل ریپل می گوید ایالات متحده به دنبال تتر است
  • 13:02 1403-02-26
  • زمان مطالعه:2 دقیقه

مدیر عامل ریپل می گوید که دولت ایالات متحده به دنبال استیبل کوین تتر(USDT) است. سیگنال ارز دیجیتال یک ابزار معاملاتی است که به تریدرها و معامله گران کمک می کند تا بهترین موقعیت های خرید و فروش رمز ارزها را تشخیص داده و معاملات پرسودی انجام دهند.
توجه داشته باشید که براد گارلینگ هاوس گفت که او استیبل کوین تتر را بخش مهمی از اکوسیستم می داند و سرنوشت آن جالب برای تماشا خواهد بود. همچنین براد گارلینگ هاوس، مدیر عامل ریپل می گوید روشن است که دولت ایالات متحده در حال پیشگیری از ناشر تتر استیبل کوین است که می تواند تاثیر غیرقابل پیش بینی بر بازار رمز ارزها داشته باشد. گارلینگ هاوس در اپیزود 10 مه از پادکست کلاس جهانی گفت که 100 رویداد دیگری در رابطه با رمزنگاری قوی سیاه مانند سقوط و متعاقب آن کشف کلاهبرداری توسط مدیران FTX خواهد بود.
او بدون اشاره به جزئیات گفت که دولت ایالات متحده به دنبال تتر است، این برای من واض است. او در عوض آن را جلب برای تماشا نامید. رئیس ریپل گفت که من تتر را بخش مهمی از اکوسیستم می دانم. او اضاف کرد که نمی داند چگونه می تواند پیش بینی کند که اقدامات نظارتی ایالات متحده علیه تتر چه تاثیری بر اکوسیستم کریپتو خواهد داشت. نظرات گارلینگ هاوس در حالی است که ریپل قصد دارد در سال 2024 استیبل کوین خودش را راه اندازی کند.
Tether Holdings شرکت مادر یک سایت از شرکت های تابعه با نام مشابه است که در سراسر دنیا مسئول عملیات مختلف در صدور و مدیریت تتر است. تتر بزرگ ترین استیبل کوین از نظر ارزش بازار در دنیاست. در اکتبر 2023، سناتور آمریکایی سینتیا لومیس و نماینده فرنچ هیل در نامه ای از وزارت دادگستری خواستند تا میزان بایننس و تتر را به دقت ارزیابی کند که بایننس و تتر حمایت مادی و منابع را برای حمایت از تروریسم فراهم می کنند. شما باید عوامل موثر بر دقت سیگنال های ارز دیجیتال را زیر نظر بگیرید.
تتر به این نامه پاسخ داد و گفت که همیشه به مجریان قانون کمک کرده است. در صورت درخواست و کاملا متعهد به ادامه همکاری با مقامات در سطح جهانی است. بلومبرگ در نوامبر 2022 گزارش داد که دامیان ویلیامز، دادستان ایالات متحده مستقر در نیویورک، تحقیقات قبلی وزارت دادگستری را در مورد مخفی کردن وجوه مرتبط با رمزنگاری توسط ارز تتر از بانک هایی که برای انتقال پول نقد استفاده می کرد، به عهده گرفت.

لینک خبر: https://cointelegraph.com/news/us-government-going-after-tether-ripple-ceo-claims
 

تگ ها