SEC دفاع ریپل برای دریافت مجازات کمتر را رد کرد

SEC دفاع ریپل برای دریافت مجازات کمتر را رد کرد
  • 12:03 1403-03-29
  • زمان مطالعه:1 دقیقه

SEC استدلال ریپل برای پنالتی را رد می کند. SEC استدلال کرد که جریمه مدنی کمتر پیشنهادی ریپل کافی نخواهد بود و هیچ مقایسه ای با تسویه حساب آن با Terraform Labs وجود ندارد. سیگنال ارز دیجیتال یکی از بهترین ابزارهای معاملاتی است که می توان با کمک آن بهترین نقاط خرید و فروش رمز ارزها را تشخیص داد.
نکته قابل توجه این است که کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده از آخرین استدلال آزمایشگاه ریپل برای کاهش جریمه انتقاد کرده و گفته است که کافی نیست. در 13 ژوئن ریپل به توافق SEC با Terraform Labs اشاره کرد که دوباره از قاضی آنالیسا تورس از دادگاه منطقه ای ایالات متحده برای ناحیه جنوبی نیویورک برای جریمه نه بیش از 10 میلیون دلار بسیار کمتر از پیشنهاد تنظیم کننده درخواست کرد. تحلیل فاندامنتال در سیگنال ارزهای دیجیتال خیلی مهم است.
یک روز بعد، SEC در نامه ای در 14 ژوئن به تورس استدلال کرد که تسویه حساب 4.5 میلیارد دلاری آن با Terraform Labs و یکی از بنیانگذاران آن Do Kwon شامل جریمه مدنی 420 میلیون دلاری به دلیل ورشکستگی شرکت انجام شده است و با برگرداندن پول موافقت کرده است.
رگولاتور استدلال کرد که جریمه مدنی ریپل 102.6 میلیون دلار خواهد بود، اگر همین نسبت به 876.3 میلیون دلار از سود ناخالص ریپل که خواسته بود از بین برود، اعمال شود. کمیسیون بورس و اوراق بهادار گفت که این میزان کمتر از مجازات، اهداف قوانین مجازات مدنی را برآورده نمی کند.
جریمه های پیشنهادی SEC برای ریپل در مجموع نزدیک به 2 میلیارد دلار است که شامل 198.2 میلیون دلار سود پیش داوری، 876.3 میلیون دلار جریمه مدنی و 876.3 میلیون دلار دیگر به عنوان ناامنی است. این زوج از سال 2020 که کمیسیون بورس و اوراق بهادار ثبت نشده را فروخته است، در حال دعوای دادگاهی بوده است که تورس موافقت کرد که در ژوئیه 2023 انجام می دهد.

لینک خبر: https://cointelegraph.com/news/sec-rebuffs-ripple-lower-penalty-argument
 

تگ ها