SEC از Consensys به اتهام دلالی متامسک شکایت کرد

SEC از Consensys به اتهام دلالی متامسک شکایت کرد
  • 11:04 1403-04-10
  • زمان مطالعه:1 دقیقه

SEC از Consensys به دلیل خدمات دلالی متامسک شکایت می کند. SEC ایالات متحده ادعا می کند که Consensys به عنوان یک کارگزار ثبت نشده از طریق متامسک فعالیت می کند. می توان با کمک سیگنال ارز دیجیتال بهترین نقاط خرید و فروش رمز ارزها را شناسایی کرد.
نکته قابل توجه این است که کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده علیه Consensys شرکت مادر متامسک شکایت کرده است. طبق یک شکایت در 28 ژوئن این شرکت به عنوان یک کارگزار ثبت نشده فعالیت می کند و از سال 2020 در عرضه و فروش اوراق بهادار ثبت نشده از طریق متامسک سواپ فعالیت می کند. این شرکت ادعا می کند که Consensys بیش از 250 میلیون دلار کارمزد با واسطه گری معاملات دارایی های کریپتو و ارائه خدمات سهامداری بدون ثبت نام مناسب جمع آوری کرده است و در نتیجه سرمایه گذاران را از حمایت های حیاتی محروم کرده است.
SEC به دنبال حکم دائمی، مجازات های مدنی و سایر تخفیف های عادلانه علیه Consensys برای این موارد ادعایی نقض قوانین اوراق بهادار فدرال است. علاوه بر این، تنظیم کننده ادعا می کند که با تسهیل سرمایه گذاری در برنامه های سهام Lido و Rocket Consensys و Pool به عنوان یک واسطه در معاملات ثبت نشده عمل کرده و از حمایت های ضروری سرمایه گذاران خودداری می کند.
Consensys ده ها هزار اوراق بهادار را برای دو ناشر عرضه کرده و فروخته است. Lido و Rocket Pool. با این رفتار، Consensysبه عنوان پذیره نویس آن اوراق بهادار عمل می کند و در نقاط کلیدی توزیع آنها مشارکت می کند. Consensys در ماه آوریل بعد از دریافت اخطاریه ویلز از آژانس از SEC شکایت کرد و تلاش های بالقوه برای طبقه بندی اتریوم را به چالش کشید. اگر می خواهید از سیگنال خرید و فروش استفاده کنید، باید ویژگی های بهترین سرویس سیگنال ارز دیجیتال را مورد بررسی قرار دهید.
این شرکت می گوید که کاملا انتظار دارد تنظیم کننده تحقیقات خودش را دنبال کند. این شرکت استدلال می کند که SEC برای تنظیم رابطه های نرم افزاری مانند متامسک اختیاراتی اعطا نشده است. Consensys در بیانیه ای گفت که ما به شدت به پیگیری پرونده خود در تگزاس برای تصمیم گیری در مورد این موضوعات ادامه خواهیم داد.

لینک خبر: https://cointelegraph.com/news/sec-sues-consensys-metamask-brokerage-staking-services
 

تگ ها