SEC تحقیقات در مورد اتریوم را متوقف می کند

SEC تحقیقات در مورد اتریوم را متوقف می کند
  • 13:03 1403-03-30
  • زمان مطالعه:1 دقیقه

SEC تحقیقات در مورد اتریوم را متوقف می کند. Consensys بخش اجرای SEC اعلام کرد که تحقیقات خودش را در مورد اتریوم تعطیل می کند، با اینکه Consensys می گوید مبارزه هنوز به پایان نرسیده. سیگنال ارز دیجیتال یکی از بهترین ابزارهای معاملاتی است که تریدرها از آن استفاده می کنند.
کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده تحقیقات خودش را در مورد اینکه آیا اتریوم یک اوراق بهادار است، متوقف می کند. Consensys توسعه دهنده اتریوم در پستی در 19 ژوئن گفت که بخش اجرای SEC به ما اطلاع داده است که تحقیقات خود در مورد اتریوم 2.0 را بسته است. یعنی SEC اتهاماتی مبنی بر اینکه فروش اتریوم معاملات اوراق بهادار است، وارد نخواهد کرد که این شرکت به عنوان یک برنده بزرگ برای توسعه دهندگان اتریوم، ارائه دهندگان فناوری و شرکت کنندگان در صنعت ستایش کرد.
Consensys گفت تصمیم SEC بعد از ارسال نامه ای به آژانس در 7 ژوئن گرفته شد که در آن از این سوال پرسیده شد که آیا تحقیقات خود را در مورد اتر پایان دهد یا خیر. همانطور که رگولاتور صندوق های قابل معامله در بورس اتر را در ماه مه تایید کرد که به گفته شرکت تصور بر این است که اتریوم یک کالا است. تریدرها به دنبال استراتژی های موفق برای نوسانگیری در بازار ارز دیجیتال هستند.
لورا بروکوور، مشاور ارشد Consensys نامه پاسخ SEC را به شرکت به اشتراک گذاشت که بیان می کند که آژانس قصد ندارد اقدام اجرایی را توصیه کند. SEC بلافاصله به درخواست اظهار نظر پاسخ نداد. در ماه مارس، فورچون گزارش داد که SEC احضاریه هایی را برای چندین شرکت صادر کرده است که مربوط به تلاش برای برچسب زدن اتریوم به عنوان یک امنیت بود.
Consensys در ماه آوریل بلافاصله بعد از دریافت اخطار ولز از آژانس مبنی بر اینکه کیف پول ارز دیجیتال متامسک ممکن است قوانین اوراق بهادار را نقض کرده باشد، از SEC شکایت کرد. در این دادخواست ادعا شده بود که SEC و رئیس آن گری گنسلر معقتد بودند که اتریوم حداقل از اوایل سال 2023 یک امنیت بوده است. همچنین این سازمان ادعا کرد که بخش SEC مدیر اجرایی Gurbir Grewal در 28 مارس 2023 یک دستور رسمی برای بررسی وضعیت اتریوم به عنوان یک امنیت را تصویب کرد.

 لینک خبر:  https://cointelegraph.com/news/sec-to-drop-ethereum-investigation-says-consensys
 

تگ ها