ربات سولانا 30 میلیون دلار از آربیتراژ MEV به دست می آورد

ربات سولانا 30 میلیون دلار از آربیتراژ MEV به دست می آورد
  • 12:03 1403-03-29
  • زمان مطالعه:1 دقیقه

با توجه به داده های منتشر شده، ربات سولانا 30 میلیون دلار از آربیتراژ MEV در 2 ماه به دست می آورد. بن کاورستون از پژوهشگران MRGN می گوید ربات MEV مبتنی بر سولانا تا به امروز تلاش های فعالی برای حفظ مشخصات کم انجام داده است. می توان با کمک سیگنال ارز دیجیتال، بهترین نقاط خرید و فروش رمز ارزها را پیدا کرد و معاملات پرسودی انجام داد.
یک حمله MEV زمانی اتفاق می افتد که مهاجم تراکنش قربانی را بین دو تراکنش خود ساندویچ می کند تا قیمت و سود کاربر را دستکاری کند. آنها با خرید توکن قربانی به قیمتی ارزان تر از ارزش بازار سود می برند و سپس آن را در همان بلوک می فروشند. بن کاورستون، بنیانگذار شرکت MRGN Research در پستی در 15 ژوئن در X گفت که این ربات برای دوری از توجه و کسب سود از کاربران شبکه سولانا تلاش زیادی کرده است.
کاورستون معقتد است که یکی از بزرگترین دارندگان ارز دیجیتال سولانا(SOL) از یک کیف پول سرد استفاده می کند. همچنین کاورستون گفت که این کاملا غیرفعال است و با قضاوت بر اساس رفتارش، تقریبا بدون شک یک کیف پول سرد و قفل شده می باشد. شناخت استراتژی های موفق برای نوسانگیری در بازار ارز دیجیتال از اهمیت بالایی برخوردار است.
طبق سایت Solana Explorer SolanaFM این کیف پول کمی بیش از 19 میلیون دلار در کل وجوه دارد که شامل 17 میلیون دلار SOL Solana است. همچنین کاورستون گفت که یک کیف پول اصلی دیگر در فعالیت های مالی غیرمتمرکز بسیار فعال تر است. این به تدریج SOL را از طریق JUP DCA به USDC تبدیل می کند و موقعیت های قابل توجهی در Kamino و LST های مختلف دارد.
طبق گفته SolanaFM کل وجوه آن بیش از 9.9 میلیون دلار است که بیشتر شامل توکن های غیر سولانا است. کاورستون کیف پول سومی را شناسایی کرد که به عقیده او بانک SOL اصلی arsc است، چون از ده ها امضا کننده و کلاهبردار مختلف برای انجام حملات استفاده می کند.

لینک خبر: https://cointelegraph.com/news/solana-mev-sandwich-bot-profits-30-million-from-users
 

تگ ها