استیبل کوین ها می توانند 10 درصد از پول رایج جهان در دهه آینده باشند

استیبل کوین ها می توانند 10 درصد از پول رایج جهان در دهه آینده باشند
  • 07:04 1403-04-01
  • زمان مطالعه:2 دقیقه

استیبل کوین ها می توانند 10 درصد از پول رایج جهان در دهه آینده باشند! سیگنال ارز دیجیتال به تریدرها و معامله گران این امکان را می دهد تا بهترین نقاط خرید و فروش رمز ارزها را تشخیص داده و معاملات پرسودی انجام دهند. امروزه افراد زیادی از سیگنال های معاملاتی استفاده می کنند.
نکته قابل توجه این است که Jeremy Allaire مدیر عامل Circle چهار مورد از بزرگ ترین دلایلی را که او نسبت به ارزهای دیجیتال و استیبل کوین ها بیش از همیشه خوشبینانه تر است، فاش کرد. به گفته جرمی آلر، مدیر عامل ناشر استیبل کوین Circle، استیبل کوین ها می توانند 10 درصد از پول اقتصادی دنیا را در ده سال آینده یا بیشتر تشکیل دهند. معمولا این ادعایی جسورانه است، ولی آلر به عوامل مختلفی اشاره کرد که می توانند باعث گسترش تصاعدی در پذیرش استیبل کوین در بیش از 10 سال شوند.
Allaire در پستی در 19 ژوئن X توضیح داد که بیشتر بزرگ ترین شرکت های پرداخت جهان به طور فعال از این فناوری استفاده می کنند و در حال بررسی نحوه گسترش استفاده از آنها هستند، چون مزایای زنجیره های عمومی و استیبل کوین ها برای همه آشکار می شود. اندازه بازار قابل آدرس دهی میلیاردها است و به گفته آلر، آزاد کردن دلارهای دیجیتال در بلاک چین می تواند وعده بانکداری افراد غیربانکی را برآورده کند. تریدرها می خواهند از استراتژی های موفق برای نوسانگیری در بازار ارز دیجیتال استفاده کنند.
او اشاره کرد که استیبل کوین ها به شکل قابل توجهی از پول دیجیتالی پذیرفته می شوند و استیبل کوین ها تا پایان سال 2025 بخش بزرگی از بازار 100 تریلیون دلاری پول الکترونیکی دنیا را تشکیل خواهند داد. داده های World Population Review نشان می دهد که بازار 162 میلیارد دلاری استیبل کوین در حال حاضر 0.2 درصد از اندازه بازار 80 تریلیون دلاری پول است.
پس انداز، بازار پول و حساب های تجاری به ترتیب حدود 26.4 تریلیون دلار، 25 تریلیون دلار و 23.6 تریلیون دار هستند، در حالی که 5 تریلیون دلار باقی مانده از ضرابخانه ها به دست می آید. برای اینکه پیش بینی 10 درصدی آلر تا سال 2034 محقق شود، بازار استیبل کوین باید حداقل با نرخ رشد مرکب سالانه 47.7 درصد رشد کند، اگرچه این برآورد در رشد 80 تریلیون دلاری بازار پول نقشی ندارد.

لینک خبر: https://cointelegraph.com/news/stablecoins-capture-10-percent-world-money-2034-and-beyond
 

تگ ها