بهترین آلت سیزن از نظر معامله گران کریپتو در حال وقوع است

بهترین آلت سیزن از نظر معامله گران کریپتو در حال وقوع است
  • 13:02 1403-02-10
  • زمان مطالعه: 1 دقیقه

یکی از معامله گران ارز دیجیتال، بهترین آلت سیزن از سال 2017 را با کاهش قیمت بیت کوین(BTC) می بیند. پیش بینی می شود بیت کوین و آلت کوین ها در بازه های زمانی طولانی تر دوباره صعودی شوند، با اینکه نشان ها علیرغم اقدام تلفیقی قیمت بیت کوین آشکار می شوند.
توجه داشته باشید که داده های کوین تلگراف و تریدینگ ویو شتاب قوی تر قیمت بیت کوین را در آخر هفته دنبال کردند. BTC/USDT بعد از کاهش هفتگی 62400 دلار، معکوس شد و توانست سطح بالاتری را حفظ کند و در زمان نوشتن این مطلب با 63500 دلار رسید.
آلت کوین ها همچنین برای معاملات خارج از ساعت عملکرد خوبی داشتند، به طوری که کل بازار آلت کوین در روز حدود 1 درصد افزایش یافت. معامله گر محبوب Skew در X با اشاره به الگوهای اخیر بازار پاسخ داد که Alts بسیار خوب برگشت، ولی هنوز باید روند تعیین بالاترین قیمت های هفته را از دوشنبه تا سه شنبه بشکند.
Skew با این وجود مشکوک بود که فشار سمت فروش بر بیت کوین در محدوده بالاترین حد ممکن وارد می شود و گاوها را از پیشرفت بسیار بالاتر باز می دارد. با ادامه روی آلت کوین ها، معامله گر و مفسر موستاچ مایل بود روی یک آلت سیزن تمام عیار شرط بندی کند که در مرحله بعدی قرار خواهد گرفت، این رقیب با هر چیزی است که از زمان صعود بازار به بالاترین سطح تاریخ در سال 2017 دیده شده است.
او پیشنهاد کرد که سلطه تلاش برای بازپس گیری بعد از شکستن زیر خط روند افزایشی در سال جاری، صرفا یک آزمون پس انداز بود. بنابراین، دیگران منتظر شروع معامله TradFi از جمله معاملات آتی بیت کوین برای نشانه های بیشتر در مورد مسیر بازار کریپتو بودند. معامله گر همکار Daan Crypto Trades به دنبال کنندگان X گفت که اقدامات قیمت آخر هفته تاکنون بسیار خوب بوده است.
 

تگ ها