قیمت بیت کوین به 64 هزار دلار رسید

قیمت بیت کوین به 64 هزار دلار رسید
  • 09:12 1402-12-11
  • زمان مطالعه: 1 دقیقه

 با توجه به گزارش های منتشر شده، قیمت بیت کوین به 64 هزار دلار می رسد، چون معامله گران و تریدرها قبل از رویداد هاوینگ بالاترین رکورد جدید خودشان را پیش بینی می کنند. قیمت بیت کوین با حرکت سریع به 64 هزار دلار به روند صعودی خود ادامه می دهد. به نظر شما آیا توقف بعدی در سقف جدید قیمتی است؟
توجه داشته باشید که قیمت بیت کوین بیش از 10 درصد افزایش یافت و به بالاترین حد خود در سال 2024 رسید و در 28 فوریه به 64 هزار دلار رسید. بخش عمده ای از حرکت 50 درصدی قیمت در این ماه به پیش بینی سرمایه گذاران از رویداد نصف شدن عرضه در آینده نسبت داده می شود که معمولا با صعودی قوی همراه است.
جریان ورودی ثابت به بیت کوین اخیرا راه اندازی شده است. همچنین تصور می شود که صندوق های قابل معامله در بورس نقش مهمی در عملکرد قیمت بیت کوین دارند. برخی از تحلیلگران فنی هشدار داده اند که ساختار بازار بیت کوین و نرخ های بالای تامین مالی در سراسر بازار نشانه استفاده از اهرم سنگین است و در نهایت منحر به تصحیح انحلال محور خواهد شد. در همین حال، تحلیلگران گزینه ها با بی توجهی به درخواست ها مبنی بر افزایش بیش از حد حرکت قیمت، نظر خود را مبنی بر اینکه رالی فعلی قیمت بیت کوین دارای پاهایی است، ابراز می کنند.
نونیا بیزنیز، تحلیلگر مستقل بازار به چشن انداز صعودی قیمت بیت کوین اضافی کرد و اشاره کرد که شاخص قدرت نسبی بیت کوین بالای 70 است و این واقعیت را برجسته می کند که در چرخه های قبلی بازار، قیمت بیت کوین حداقل 335 روز بعد از فشار RSI در یک روند صعودی باقی مانده است. مدت کوتاهی بعد از رسیدن به 64 هزار دلار، فلش قیمت بیت کوین به 58700 سقوط کرد که احتمالا نتیجه یک دیوار فروش در این سطح و از بین رفتن طولانی مدت اهرمی است. با این حال، در زمان نوشتن این خبر، بیت کوین نزدیک به 5 درصد از حرکت نزولی خودش را جبران کرده است.