تهدید CBDCها در کنفرانس اسلو زیر ذره بین قرار گرفت

تهدید CBDCها در کنفرانس اسلو زیر ذره بین قرار گرفت
  • 14:03 1403-03-24
  • زمان مطالعه:1 دقیقه

تهدید CBDCها برای آزادی در کنفرانس اسلو زیر ذره بین قرار گرفت. شرکت کنندگان در مجمع آزادی اسلو در سال 2024 در مقابله با تهدیدی که ارزهای دیجیتال بانک مرکزی برای آزادی در سراسر دنیا ایجاد می کنند، متحد شدند. سیگنال ارز دیجیتال به تریدرها کمک می کند تا بهترین نقاط خرید و فروش رمز ارزها را تشخیص دهند.
ارزهای دیجیتال بانک مرکزی منبع نگرانی عمیق مردم هستند. این موضع در نشست آزادی اسلو در هفته گذشته مشخص شد. در حالی که خطر سوء استفاده دولت ها از قدرت خود چیزی است که به بسیاری از مردم مربوط می شود، این خطر به ویژه برای افرادی که در رژیم های خودکامه برای آزادی می جنگد صادق است.
انجمن آزادی اسلو گردهمایی سالانه ای است که توسط بنیاد حقوق بشر در اسلو، نروژ میزبانی می شود. اکنون زمانی است که فعالات حقوق بشر تجربیات خود را تحت رژیم های استبدادی به اشتراک بگارند و همچنین دعوت به اقدام برای ترسیم آینده ای روشن تر را به اشتراک بگذارند.
عجله OP-CAT روی بیت کوین می تواند هزینه های امنیتی زیادی را به همراه داشته باشد. در چارچوب انجمن آزادی اسلو، به راحتی می توان فهمید که چرا مردم نگران این تحولات هستند. از روسیه تا نیکاراگوئه، دولت ها مکررا به سیستم مالی به عنوان ابزاری برای کنترل مخالفان روی می آورند. بیش از یک سال گذشته، دولت نیکاراگوئه، کارلوس چامورو را به عنوان یک خائن معرفی کرد.
نکته قابل توجه این است که ارزهای دیجیتال ملی یا همان CBDCها در جلسه کنفرانس اسلو زیر نظر قرار گرفتند که این موضوع باعث نگرانی کاربران بازار رمز ارزها می شود. مدیریت ریسک در نوسانگیری ارز دیجیتال یکی از کارهای مهمی است که باید به آن دقت شود. در هنگ کنگ، جیمی لای در حال حاضر به اتهامات مشابه با حبس ابد روبرو است. مانند چامورو، لای در انتقاد از صاحبان قدرت کوتاه نیامد.

لینک خبر: https://cointelegraph.com/news/cbdcs-threat-freedom-under-microscope-oslo-freedom-forum
 

تگ ها