ترامپ به ارزهای دیجیتال اهمیت می دهد

ترامپ به ارزهای دیجیتال اهمیت می دهد
  • 13:02 1403-02-28
  • زمان مطالعه:1 دقیقه

به نظر می رسد، ترامپ به ارزهای دیجیتال اهمیت می دهد. ارز بیت کوین(BTC) آخرین میدان نبرد در انتخابات ایالات متحده است. موضع دونالد ترامپ در مورد ارزهای دیجیتال از ضد بیت کوین به سمت نامزدی طرفدار کریپتو تغییر کرده است. شما می توانید با کمک سیگنال ارز دیجیتال، معاملات پرسودی انجام دهید.
توجه داشته باشید که آمریکایی ها در 5 نوامبر برای انتخاب رئیس جمهور بعدی خود به پای صندوق های رای می روند. انتظار می رود که انتخابات آتی در میان افزایش دوقطبی شدن رای دهندگان و به طور کلی مشارکت ناچیز رای دهندگان، رقابتی فشرده باشد. با نزدیک شدن روز انتخابات، نامزدهای ریاست جمهوری برای جلب اعتماد مردم رقابت می کنند و وعده های آینده روشن تری را ارائه می کنند.
در حال حاضر، ارزهای دیجیتال در این ترکیب گرفتار شده اند. به نظر می رسد، دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا روی رمز ارزها تمرکز کرده و موضع آشتی جویانه تری اتخاذ کرده و آینده ای خوب و محکم را برای صنعت ارزهای دیجیتال در ایالات متحده نوید می دهد. با این حال، آیا ترامپ واقعا به ارزهای دیجیتال علاقه دارد و یا فقط با نزدیک شدن به روز انتخابات، ارز دیجیتال را در اولویت قرار داده است. شما باید عوامل موثر بر دقت سیگنال ارز دیجیتال را زیر نظر بگیرید تا سیگنال های معتبری دریافت کنید.
ترامپ در دوران ریاست جمهوری خود به طور کلی از ارزهای دیجیتال انتقاد کرد. او تعداد زیادی از انتقادات رایج از سوی سیاستمداران را مطرح کرد، یعنی ارز دیجیتال بر اساس هوای رقیق است و برای مواد مخدر و سایر فعالیت های غیرقانونی استفاده می شود.
در 8 مه، در طی رویدادی برای دارندگان توکن های غیرقابل تعویض در استراحتگاه Mar-a-Lago خود در فلوریدا، او با متهم کردن پرزیدنت جوزف بایدن و رئیس فعلی کمیسیون بورس و اوراق بهادار، گری جنسلر جامعه ارزهای دیجیتال را غافلگیر کرد. از توطئه علیه ارزهای رمزنگاری شده، در حالی که نامزدی خود را به عنوان جایگزینی برای رای دهندگان طرفدار ارز دیجیتال معرفی می کند.

لینک خبر: https://cointelegraph.com/news/trump-crypto-bitcoin-us-election
 

تگ ها