مایک فلود کنگره آمریکا را به حرکت به سمت سیاست های کریپتویی تشویق می کند

مایک فلود کنگره آمریکا را به حرکت به سمت سیاست های کریپتویی تشویق می کند
  • 11:04 1403-04-06
  • زمان مطالعه:1 دقیقه

مایک فلود کنگره آمریکا را بر سر ارزهای دیجیتال تکان می دهد. مایک فلود، قانونگذار دوره دوم از نبراسکا، نقش اصلی را در تلاش برای حرکت کنگره به سمت سیاست کریپتو ایفا کرده است. با شرکت در دوره آموزش ارز دیجیتال می توان قیمت رمز ارزها را پیش بینی کرد.
نکته قابل توجه این است که مایک فلود، جمهور خواه، قانونگذار دوره دوم از نبراسکا ممکن است نامزدی بعید به نظر برسد که در مورد سیاست ارزهای دیجیتال در کنگره تلاش کند. با این وجود، اودر ماه مه زمانی که همکارانش با رای دادن به اولین تصویب کننده دو معیار که قوانینی را برای صنعت وضع می کرد، اقدامی تاریخی انجام دادند و به عنوان بازیگر اصلی ایفای نقش کرد.
این اوج تلاش فلود بود که هر دو قانون را همراه با گروه کوچکی از همکارانش حمایت کرد. آنها مقدار شگفت انگیزی از حمایت دو حزبی را برای قانون نوآوری مالی و فناوری برای قرن بیست و یکم و پیشنهاد دیگری که قانون کمیسیون بورس و اوراق بهادار معروف به SAB-121 را لغو می کند، به دست آوردند. نقش شبکه های اجتماعی در بازار ارز دیجیتال خیلی مهم است.
فلو در مصاحبه ای با کوین تلگراف با اشاره به رای گیری FIT21 گفت که اگر به من می گفتید که ما 71 رای از دموکرات های مجلس نمایندگان دریافت می کردیم، هرگز باور نمی کردم. این اقدام به پروژه های ارز دیجیتال اجازه می دهد تا گواهی کنند که توکن هایشان کالا هستند. آنها را از حوزه نظارتی SEC خارج کرده و به کمیسیون معاملات آتی کالا منتقل می کند.
فلود بعد از پیروزی در انتخابات ویژه در ژوئیه 2022 به کنگره پیوست، به این معنی که او فقط مقدار کمی از ارشدیت نسبت به همکاران سال اول خود دارد. با این حال، او قبلا تقریبا یک دهه را در مجلس قانونگذاری نبراسکا گذرانده بود، از جمله شش سال به عنوان سخنران آن که تجربه کمی برای او ایجاد کرد.

لینک خبر: https://cointelegraph.com/news/mike-flood-shaking-up-congress-over-cryptocurrency
 

تگ ها