سهام کریپتو آمریکا بعد از هاوینگ بیت کوین افزایش یافت

سهام کریپتو آمریکا بعد از هاوینگ بیت کوین افزایش یافت
  • 13:02 1403-02-04
  • زمان مطالعه: 1 دقیقه

سهام کریپتو آمریکا در اولین روز معاملاتی بعد از هاوینگ بیت کوین افزایش یافت. سهام ماینینگ کریپتو در ایالات متحده در اولین روز معاملاتی بعد از هاوینگ آخر هفته بیت کوین افزایش یافته است، اگرچه پاداش استخراج اکنون 50 درصد کمتر شده است. این مسئله می تواند قیمت بیت کوین را تحت تاثیر قرار دهد.
توجه داشته باشید که سهام های مرتبط با ارز دیجیتال ایالات متحده در روز دوشنبه همراه با جهش گسترده تر بازار تنها چند روز بعد از هاوینگ استخراج بیت کوین افزایش یافتند. Stronghold Digital با افزایش 35.3 درصدی به 3.64 دلار، بزرگ ترین افزایش دهنده ارز دیجیتال در روز بود که با افزایش 4 درصدی بعد از ساعت کاری به نزدیک به 3.80 دلار رسید.
به طور کلی، ماینرهای ارز دیجیتال ایالات متحده در روز تمدید رالی خود از جمعه 19 آوریل شاهد افزایش قیمت بودند. Valkyrie Bitcoin که سهام ماینینگ و برخی سازندگان تراشه از جمله انویدیا را در اختیار دارد، با افزایش 11 درصدی و افزایش 3 درصدی بعد از ساعت ها به 16.69 دلار رسید.
همزمان با افزایش بیشتر بازار ایالات متحده، نزدک کامپوزیت و S&P 500 به ترتیب جهش 1.1 و 0.8 درصدی را در روز بعد از ضرر هفته گذشته مشاهده کردند که به کاهش تنش ها در خاورمیانه و کاهش تنش ها نسبت داده می شود. با این حال، دیوید دونابدیان، رئیس سرمایه گذاری ثورت خصوصی CIBC در 22 آوریل به بارونز گفت که بازار به دلیل نرخ تورم بالا، افزایش بازده اوراق قرضه و گمانه زنی ها در مورد کاهش نرخ مورد انتظار فدرال رزرو کاهش یافته است.
نزدیک به نیمی از بزرگ ترین شرکت های کشور در این هفته سود سه ماهه اول خود را به اشتراک خواهند گذاشت که می تواند بر نوسانات بازار اضافی کند. بر اساس گزارش Cointelegraph قیمت بیت کوین از زمان هاوینگ با 4.5 درصد افزایش به 66810 دلار رسیده است. قبل از این رویداد، تحلیلگران بازار نتایج متفاوتی را برای قیمت بیت کوین پیش بینی کرده بودند.
 

تگ ها