انتخابات ایالات متحده یک اتفاق بزرگ برای تایید ETF سولانا است

انتخابات ایالات متحده یک اتفاق بزرگ برای تایید ETF سولانا است
  • 12:03 1403-03-21
  • زمان مطالعه:1 دقیقه

انتخابات ایالات متحده یک متغیر بزرگ برای تایید ETF سولانا است. تایید ETFهای اتریوم، جعبه پاندورا را برای یک ETF آلت کوین دیگر باز کرده است. ریپل، سولانا، چین لینک یا دوج کوین می توانند ارز بعدی باشند، ولی آیا بازار رمز ارزها بیش از حد خوش بینانه است؟ شما می توانید با کمک سیگنال ارز دیجیتال معاملات پرسودی انجام دهید.
توجه داشته باشید که چشم انداز یک صندوق قابل معامله در مبادلات آلت کوین دیگر در ایالات متحده می تواند به تغییرات سیاسی بعد از انتخابات ریاست جمهوری آینده ایالات متحده در سال 2024 بستگی داشته باشد. این در حالی است که کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده به مدیران صندوق چراغ سبز نشان می دهد تا اتریوم را فهرست کنند.
با اینکه گری جنسلر رئیس SEC اذعان داشت که تا راه اندازی ETFهای اتریوم گمانه زنی ها در مورد ETF ارز دیجیتال بعدی با سولانا شروع شده است. علیرغم اشتیاق به ETFهای بیشتر ارز دیجیتال، اوفلیا اسنایدر یکی از بنیانگذاران co.21 به کوین تلگراف گفت که انتظارات برای ETFهای جدید الت کوین نباید خیلی زیاد باشد. اگر مدیریت ریسک در نوسانگیری ارز دیجیتال را یاد بگیرید، می توانید سود زیادی از معاملات خود کسب کنید.
با این حال، به عنوان بیت کوین و ETF های اتریوم نشان دادند، تقاضای زیاد سرمایه گذاران نهادی برای ETFهای آلت کوین می تواند صادرکنندگان ETF را مجبور به ثبت درخواست کند. در گزارش آوریل یک مدیر دارایی جایگزین متخصص در دارایی های دیجیتال دریافت که صندوق های تامینی و مدیران ثروت به طور قابل توجهی دارایی های آلت کوین خود به ویژه سولانا را افزایش داده اند.
اسنایدر علاقه قابل توجهی به محصول مبادله شده سولانا را در مبادلات اروپایی برجسته کرد و اظهار داشت که دارایی های آن نزدیک به 990 میلیون دلار تحت مدیریت دارد. SEC هیچ نشانه ای از پذیرش سایر ارزهای دیجیتال برای ETF های آینده نشان نداده است. تایید ETFهای اتریوم قبلا قرص سختی برای کمیسیون بود. ممکن است پذیرش ETF آلت کوین برای SEC دشوارتر باشد.

لینک خبر:  https://cointelegraph.com/news/us-elections-solana-etf-sec
 

تگ ها