جو بایدن رئیس جمهور ایالات متحده، SAB121 را وتو کرد

جو بایدن رئیس جمهور ایالات متحده، SAB121 را وتو کرد
  • 11:03 1403-03-13
  • زمان مطالعه:1 دقیقه

جو بایدن، رئیس جمهور ایالات متحده لغو SAB121 را وتو کرد. جو بایدن رئیس جمهور ایالات متحده گفت که او این قطعنامه را وتو کرده است، چون از اقداماتی که رفاه مصرف کنندگان و سرمایه گذاران را به خطر می اندازد، حمایت نخواهد کرد. سیگنال ارز دیجیتال نوعی ابزار معاملاتی است که شما می توانید با استفاده از آن بهترین نقاط خرید و فروش رمز ارزها را تشخیص داده و معاملات پرسودی انجام دهید.
توجه داشته باشید که جو بایدن رئیس جمهور ایالات متحده قطعنامه ای را که می توانست بولتن حسابداری کارکنان کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده شماره 121 را لغو کند وتو کرده است. این تصمیم بحث برانگیز بلافاصله با انتقاد صنعت ارزهای دیجیتال روبرو شد.
گروه حامی ارزهای دیجیتال انجمن بلاک چین در پستی در 31 مه X بعد از اینکه به چالش کشیدن دستورالعمل های پیشنهادی باعث می شود، ما ناامید هستیم که مدیریت بیشتر دو حزبی در هر دو مجلس کنگره را که آسیب های ایجاد شده توسط SAB121 را تشخیص داده اند، رد کند.
بایدن در نامه رسمی 31 ماه مه در پاسخ به رای کنگره به لغو دستورالعمل های حسابداری ارزهای دیجیتال که موسسه هایی را ملزم به نگهبانی دارایی های ارز دیجیتال می کند، نوشت: این تغییر قضاوت در نظر گرفته شده کارکنان SEC به این ترتیب خطر تضعیف مقامات گسترده تر SEC در مورد شیوه های حسابداری را به همراه دارد. برای ثبت دارایی های کریپتو به عنوان بدهی در ترازنامه خود. شما باید عوامل تاثیرگذار بر سیگنال های ارز دیجیتال را زیر نظر بگیرید.
قانون گذاران در مجلس نمایندگان با اختلاف 228 رای موافق در برابر 182 رای به لغو دستورالعمل SEC دادند و این لایحه را به سنا تصویب کردند. زمانی که سناتورها به آنجا رسیدند، رای مجلس را تکرار کردند و با اختلاف قابل توجهی 36.80 رای SAB121 را لغو کردند. جامعه گسترده تر ارزهای دیجیتال ناامیدی خود را از این تصمیم در رسانه های اجتماعی ابراز کردند و استدلال کردند که این تصمیم تنها نوآوری را خفه می کند.

لینک خبر: https://cointelegraph.com/news/united-states-president-joe-biden-veto-sab-121-crypto-accounting-rule
 

تگ ها