هدف بعدی بیت کوین چیست؟ کارشناسان پاسخ می دهند

هدف بعدی بیت کوین چیست؟ کارشناسان پاسخ می دهند
  • 14:01 1403-01-09
  • زمان مطالعه: 1 دقیقه

بیت کوین هدف دیگری دارد. کارشناسان بازار در حال ورود هستند. چهار کارشناس بازار وضعیت فعلی بازار بیت کوین(BTC) و مسیر بعدی آن را ارزیابی می کنند. شما نیز قبل از سرمایه گذاری در بازار باید قیمت بیت کوین را تجزیه و تحلیل کرده و تارگت های بعدی آن را تشخیص دهید.
توجه داشته باشید که ارز بیت کوین(BTC) بعد از رسیدن به بالاترین سطح تاریخ در اوایل ماه مارس، اصلاح شدیدی را تجربه کرد و سپس وارد دوره تثبیت شد. در حالی که کمتر از یک ماه تا انجام هاوینگ بیت کوین زمان باقی مانده است، بسیاری از فعالان بازار به این فکر می کنند که آیا بالا در حال صعود است یا یک مرحله صعودی دیگر وجود خواهد داشت و اگر چنین است، احتمال دارد حرکت صعودی بعدی چه زمانی رخ دهد.
هر کارشناس ارزیابی خودش را از عوامل پشت سر آخرین اصلاحات و همچنین سناریوهای مختلف ارزیابی می کند. با وجود نظرات مختلف، اکثر آنها موافق هستند که احتمالا برای چند ماه یک دوره تثبیت وجود خواهد داشت تا بیت کوین روند صعودی خودش را از سر بگیرد. همانند چرخه های قبلی، کارشناسان توافق دارند که هاوینگ بیت کوین هیچ تاثیر کوتاه مدتی بر قیمت ها نخواهد داشت، ولی نقش مهمی در بلند مدت ایفا خواهد کرد.
بیت کوین اکنون در زمان نوشتن این خبر با قیمت 71300 دلار معامله می شود که نسبت به 24 ساعت گذشته افزایش یافته است. اگر این ارز بتواند از مقاومت های فعلی خود عبور کند، می تواند به رشد قیمتی خود ادامه داده و به سطوح بالاتری برسد. در غیر این صورت، دوباره ریزش می کند و به سمت حمایت های خود حرکت می کند. اگر این حمایت ها حفظ نشوند، بیت کوین ریزش بزرگی را تجربه می کند.