قیمت بیت کوین 52 هزار دلار را حفظ می کند؟

قیمت بیت کوین 52 هزار دلار را حفظ می کند؟
  • 12:11 1402-11-28
  • زمان مطالعه: 1 دقیقه

بیت کوین اکنون در زمان نوشتن این مطلب، حتی با کاهش احتمال کاهش نرخ فدرال رزرو، با قیمت 52 هزار دلار خرید و فروش می شود. گاوهای بیت کوین هیچ کمکی از آخرین داده های کلان ایالات متحده دریافت نمی کنند. چون 52 هزار دلار یک مقاومت قدرتمند در برابر قیمت بیت کوین ایجاد می کند. در حالی که آخرین داده های کلان ایالات متحده بالاتر از حد انتظار بود، در 16 فوریه وال استریت به 52 هزار دلار رسید.
توجه داشته باشید که PPI هیج تسکینی برای بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال ارائه نمی دهد. داده های کوین تلگراف و تریدینگ ویو نشان می دهند که قیمت بیت کوین راکد در آخرین جلسه معاملاتی هفته TradFi رخ داده است. بعد از انتشار دو روز قبل از انتشار شاخص قیمت مصرف کننده، اعداد شاخص قیمت تولیدکننده در ماه ژانویه به سر دسرد تورمی ایالات متحده اضافی شد.
این نتیجه همراه با CPI بازارها را نسبت به زمانی که فدرال رزرو می تواند سیاست های مالی امسا را کاهش دهد، ترسوتر کرد. بر اساس داده های FedWatch Tool CME احتمال کاهش نرخ بهره فدرال رزرو در جلسه مارس در زمان نگراش این مقاله 8.5 درصد بود که کمتر از نیمی از شانس 17.5 درصد در ابتدای هفته است.
منبع تجاری The Kobeissi Letter در بخشی از پاسخ خود در X نوشت که احتمالا کاهش نرخ بهره در ماه مارس بعد از این داده ها کاملا منتفی است و واکنش آن را به CPI تقویت کرد. خود بیت کوین روز قبل در Bitstamp به 52884 دلار رسید که بالاترین سطح آن از اواخر نوامبر 2021 بود، ولی گاوها با فشار فروشندگان روبرو شدند. معامله گر معروف Skew با تجزیه و تحلیل بازه های زمانی چهار ساعته به اهمیت میانگین متحرک نمایی 21 دوره ای اشاره کرد که در حال حاضر حدود 51 هزار دلار است.