آیا بیت کوین تا سال 2028 به یک میلیون دلار خواهد رسید؟

آیا بیت کوین تا سال 2028 به یک میلیون دلار خواهد رسید؟
  • 13:11 1402-11-14
  • زمان مطالعه: 1 دقیقه

برخی از تحلیلگران بازار معقتد هستند که بیت کوین تا سال 2028 می تواند به یک میلیون دلار برسد. بنابراین، شما باید قیمت بیت کوین(BTC) را زیر نظر بگیرید تا از نوسانات قیمت این ارز سود به دست آورید. Tuur Demeester یک مبشر بیت کوین، اخیرا نظرات خودش را در مورد پتانسیل بیت کوین برای رسیدن به مرز 1 میلیون دلار تا سال 2028 به اشتراک گذاشته است. دیدگاه Demeester در مورد این موضوع، تضاد محتاطانه ای با برخی از پیش بینی های صعودی تر در جامعه رمزنگاری دارد.
توجه داشته باشید که این چشم انداز آرام زمانی به وجود می آید که دیگران، مانند سامسون مو، به توانایی بیت کوین برای رسیدن به این نقطه عطف بعد آن اعتماد قوی دارند. شک و تردید Demeester در پاسخ به پستی که نموداری توسط سرمایه گذار کروگر به اشتراک گذاشته بود، بیان شد که نشان می داد بیت کوین ممکن است تا سال 2028 به سطح 1 میلیون دلار برسد.
دمیستر، ضمن قدردانی از مدل نمودار، عدم قطعیت را بیان کرد و به ماهیت غیرقابل پیش بینی بازار و ظرفیت آن برای سرپیچی حتی با خوب ترین مدل ها اذعان کرد پیش بینی قیمت 1 میلیون دلاری بیت کوین با رویدادهای هاوینگ آن که تقریبا هر چهار سال یکبار رخ می دهد، ارتباط نزدیکی دارد. بعد از نصف شدن امسال، نصف بعدی قرار است در سال 2028 اتفاق بیفتد. این رویدادها تعداد بیت کوین جدید استخراج شده در هر بلوک را به نصف کاهش می دهد، عرضه را محدود می کند و به طور بالقوه بر قیمت بیت کوین تاثیر می گذارد.
در میان این پیش بینی ها، یک کاربر X که ادعای مالکیت طرح رشد اشاره شده توسط Demeester را داشت، با بینش هایی همراه شد. آنها استدلال کردند که برخی از قوانین بازار مانند ارزش زمانی پول در بازار سهام، کمتر ممکن است شکسته شوند. به طور مشابه، نرخ پذیرش طبیعی بیت کوین ممکن است رشد انفجاری آن را محدود کند و فضایی را برای تحرکات بازار بدون شکستن مدل اساسی فراهم کند.