آدرس‌های فعال روزانه NEAR Protocol افزایش می‌یابد

آدرس‌های فعال روزانه NEAR Protocol افزایش می‌یابد
  • 09:10 1402-10-09
  • زمان مطالعه: 2 دقیقه

داده‌های Artemis از ۲۵ سپتامبر نشان می‌دهد که در ماه گذشته، آدرس‌های فعال روزانه بیشتری در پروتکل NEAR نسبت به اتریوم و پروتکل‌های لایه ۲ آن، از جمله Arbitrum و OP Mainnet وجود داشته است. آرتمیس، یک پلت فرم داده سازمانی برای ارزهای دیجیتال، نشان می دهد که تعداد آدرس های فعال روزانه در پروتکل NEAR به طور مداوم بالاتر از سطح 400000 در ماه سپتامبر بوده است.

آدرس‌های فعال روزانه در نزدیکی افزایش پروتکل:

نگاه دقیق‌تر به داده‌ها تأیید می‌کند که تعداد آدرس‌های فعال روزانه در اتریوم، پلتفرم قرارداد هوشمند پیشگام که میزبان بیشتر فعالیت‌های مالی غیرمتمرکز (DeFi) و توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) است، کاهش یافته است. برای نشان دادن، تعداد فعال‌های روزانه اتریوم در اواسط سپتامبر به بالای 1 میلیون افزایش یافت، اما از آن زمان تاکنون بیش از نصف شده و به زیر 400000 رسیده است. همین روند را می توان در Arbitrum مشاهده کرد که از حدود 200000 در اواخر ژوئن به 150000 در هنگام نوشتن این خبر در 25 سپتامبر کاهش یافت. در این مدت، آدرس‌های فعال روزانه پروتکل NEAR به سرعت از حدود 40000 در اواخر ژوئن به بیش از 400000 رسیده است که در این معیار از اتریوم بهتر عمل کرده است. با افزایش آدرس‌های فعال روزانه، در ماه گذشته تراکنش‌های روزانه افزایش یافته است. طبق گفته ردیاب ها، پروتکل NEAR تراکنش های بیشتری را نسبت به اتریوم پردازش می کند. دفتر کل عمومی مانند NEAR Protocol و Ethereum به جامعه‌ای از کاربران وابسته است که به طور فعال تراکنش‌ها را انجام می‌دهند. ارزش جابجایی یا پروتکل‌های در حال اجرا یا اعتباردهنده‌ها برای ایمن کردن شبکه. با این حال، تعداد آدرس‌های فعال روزانه می‌تواند بینش ارزشمندی در مورد سطح پذیرش، تعامل کاربر و سلامت کلی شبکه ارائه دهد. علاوه بر تعامل کاربر، افزایش آدرس‌های فعال روزانه نیز ممکن است به تغییر احساسات بازار اشاره داشته باشد که می‌تواند به طور قابل توجهی بر قیمت‌ها تأثیر بگذارد.

اوضاع تحت کنترل است زیرا حجم معاملات DEX نسبتاً ثابت باقی می ماند:

هنگام نوشتن این خبر، NEAR، نشانه اصلی پروتکل NEAR، در حدود 2023 پایین تر معامله می شود. با تغییر قیمت در 1.107 دلار، ارز 61 درصد نسبت به بالاترین سطح سال 2023 کاهش یافت و همچنان تحت فشار است. آرایش کندل استیک در نمودار روزانه به تثبیت و ثبات بالاتر از سطح مقاومت اولیه در 1 دلار اشاره دارد. اگر قیمت‌ها زیر 1.23 دلار باقی بمانند، خرس‌ها دست برتر را خواهند داشت، سطح مقاومتی بحرانی که بالاترین سطح 17 اوت را نشان می‌دهد. همانطور که شواهد نشان می دهد، فعالیت شبکه و اقدام قیمت متفاوت است. اگرچه تعداد تراکنش‌ها نیز افزایش یافته است، اما تعداد آدرس‌های منحصربه‌فرد در تعامل با صرافی‌های غیرمتمرکز پروتکل NEAR عمدتاً ثابت بوده است. با نگاهی به اعداد، حجم DEX روی پلتفرم به طور قابل توجهی کمتر از موارد ثبت شده در اتریوم و پلتفرم های لایه ۲ محبوب آن است.
 

تگ ها